بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران

ساخت وبلاگ

موکت به مدت طولانی به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ مادی بسیاری از مردمان و کشورها تبدیل شده است و به طور سنتی نماد ثروت و آسایش است. علاوه بر ایجاد راحتی، تصویر و آرامش، عملکردهای "تاریخی" آن با یک مورد جدید تکمیل شده است - به بخش مهمی از طراحی اتاق تبدیل شده است. موکت نیز به عنصری جدایی ناپذیر از فضای داخلی بیشتر هتل ها تبدیل شده است، اما اگر الزامات موکت خانگی بیشتر جنبه زیبایی و طراحی داشته باشد، تعدادی از "وظایف و الزامات" بر موکت هتل افتاده است.

امنیت و فناوری

انتخاب بهترین گزینه خرید موکت هتلی آسان نیست. بار در طبقات محل بسیار زیاد است، و در عین حال، پوشش باید با وضعیت، تصویر و کلاس هتل مطابقت داشته باشد، الزامات بسیاری از پارامترهای فنی و زیبایی شناختی را برآورده کند. مانند هتل‌ها، موکت‌ها بسته به تکنولوژی تولید و ترکیب شمع به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند و همچنین در سیستم طبقه‌بندی توسعه‌یافته برای پوشش‌های کف در روسیه در مقیاس نقطه‌ای ارزیابی می‌شوند. ایمنی در برابر آتش برای موکت یک شاخص بسیار مهم است، بنابراین تمام پوشش های مورد استفاده در هتل ها با توجه به ظرفیت اتاق و تعداد طبقات ساختمان باید با کلاس ایمنی آتش نشانی مورد نیاز مطابقت داشته باشد.

موکت ها با استفاده از فناوری های مختلفی بر اساس الیاف مختلف تولید می شوند. پایه ای که روی حلقه پوشش آینده تشکیل می شود می تواند از جوت طبیعی یا مصنوعی، لاستیک فوم، لاتکس مقاوم در برابر رطوبت یا نمد ساخته شود و نکات مهم تهیه موکت های هتلی این به شما امکان می دهد تقریباً بر روی هر سطحی، از کف بتن گرفته تا گرمایش از کف، موکت بچینید. پرز تعبیه شده در پایه موکت از الیاف پشمی یا مصنوعی (پلی آمید، پلی پروپیلن، پلی استر، نایلون) و همچنین ترکیب آنها ساخته شده است. تراکم پرز یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که کیفیت موکت را تعیین می کند، یعنی حداکثر مقاومت در برابر سایش آن. تعداد دوخت ها در طول و همچنین ضخامت نخ، تراکم موکت را تعیین می کند، این شاخص بر حسب گرم بر متر مربع اندازه گیری می شود.

با توجه به روش تولید، موکت های بافته و نبافته از هم متمایز می شوند. موکت بافته شده با دست یا بر روی ماشین های مخصوص ساخته می شود، پشم بیشتر به عنوان نخ استفاده می شود تا نخ های مصنوعی. موکت بافته شده بسیار بادوام است و امکانات تقریباً نامحدودی در هنگام ایجاد نقش دارد.

موکت های نبافته دو نوع هستند: سوزنی و پرزدار (سوزن کوب). با روش تولید تافتی، دستگاه نخ کشیده شده از طریق هر سوزن را وارد تار می کند و حلقه هایی با ارتفاع های مختلف را تشکیل می دهد. از داخل، پایه با عملیات حرارتی ثابت می شود. برای استحکام بیشتر، یک پایه لاستیکی فوم پشتیبانی اضافی وصل شده است.

در مورد منشا الیاف، مزایای شمع طبیعی ایمنی محیطی، عایق حرارتی خوب، جذب صدا، خاصیت ارتجاعی عالی، اشتعال پذیری کم و سهولت تمیز کردن است. اما در عین حال هزینه بالایی دارد، حساس به شب پره، کپک است و همچنین به راحتی آب را جذب و در خود نگه می دارد. انواع آنالوگ های مصنوعی ارزان تر هستند، مقاومت به سایش بالایی دارند، در برابر محو شدن مقاوم هستند، اما دارای معایب مختلفی هستند. در بین پوشش های مصنوعی، پلی استر و پلی آمید رایج ترین هستند، اما اغلب مواد مصنوعی به نسبت های مختلف با پشم مخلوط می شوند و حداکثر ترکیب کیفیت مفید مواد را به دست می آورند.
حرفه ای ها چه می گویند

از جمله الزامات اصلی برای موکت در هتل می توان به مقاومت در برابر سایش، ایمنی در برابر آتش، عایق صدا، دوام و خواص الکترواستاتیکی اشاره کرد. واحد نگهداری هتل مسئولیت وضعیت موکت و موکت و همچنین مراقبت از آنها را بر عهده دارد، این کارکنان آنها هستند که بر نظافت نظارت دارند و مسئولیت خرید به موقع موکت های نو را بر عهده دارند. برای به دست آوردن کامل ترین تصویر از موکت در هتل ها، برای درک جزئیات و ظرافت ها، به روسای خدمات خانه داری هتل های معروف مسکو تاتیانا یودینا (Marriott Moscow Royal Aurora)، ناتالیا آسیوا (Holiday Inn Moscow Suschevsky) مراجعه کردیم. ، و همچنین به ناتالیا اگورووا، معاون مجتمع هتل های توریستی Izmailovo (گاما، دلتا).

اول از همه، الزامات کیفیت موکت در استانداردهای "برند" هتل ها تجویز شده است، این استانداردها برای هتل های زنجیره ای تقریباً یکسان است و ممکن است بسته به کلاس و رتبه ستاره آنها متفاوت باشد. ترکیب استاندارد موکت برای هتل های پنج ستاره ماریوت 80-90% پشم و 10-20% نایلون است. و در مجموعه هتل Izmailovo، با وجود اینکه هتل گاما 3 * و هتل دلتا 4 * است، لازمه ترکیب موکت ها یکسان است: 80٪ پشم، 20٪ پلی آمید.

استانداردها نه تنها در مورد ترکیب پوشش اعمال می شود، به عنوان مثال، تشک های خوش آمد گویی در ورودی اصلی هتل های هالیدی این باید دارای اندازه کاملاً مشخص، با ارتفاع شمع معین و تراکم آن در هر متر مربع باشد. 

ناتالیا آسیوا خاطرنشان می‌کند: «این موکت‌ها باید دو رنگ باشند: سبز با زمینه رنگی و طرحی که در استاندارد تأیید شده است».

اگر در مورد تراکم شمع و ارتفاع آن صحبت کنیم، شاخص های بهینه برای موکت های واقع در مکان هایی با ترافیک زیاد تراکم بیش از 1300 گرم در متر مربع و ارتفاع شمع کمتر از 9 میلی متر است. برای استوک اتاق، جایی که نفوذپذیری کمتر است، تراکم موکت ممکن است کمتر باشد - از 1000 تا 1300 گرم در متر مربع.

تقریباً همیشه در هتل های طبقه بالای قیمت موکت های ارزان تهران از شمع برش یا لوپ کات استفاده می شود. این اوست که تجمل و راحتی بصری را به اتاق می بخشد، اما شمع تقسیم شده دارای معایبی است. این "اثر حضور" است، زمانی که آثاری بر روی شمع حتی از برس جاروبرقی باقی می ماند. بنابراین، در بسیاری از هتل ها، یک فرمول آزمایش شده با زمان کار می کند: "حلقه در راهروها است، مخمل در اتاق ها است." عبور و مرور در راهروها بالاتر است و روسازی در معرض بارهای زیاد و تمیز کاری سخت روزانه قرار می گیرد. لولای مقاوم در برابر سایش، کم و محکم برای راهروها مناسب است، همچنین حرکت عادی تجهیزات را روی چرخ ها (تجهیزات تمیز کردن، مبلمان، چمدان، گاری های خدمتکار و غیره) تسهیل می کند. عملاً هیچ اثر سایه‌داری روی حلقه وجود ندارد (به دلیل شکست نور در امتداد شمع، "سایه‌ای شبیه به یک نقطه مرطوب ظاهر می‌شود)، که اغلب می‌توان آن را روی یک شمع برش بلند، گاهی اوقات روی مخمل مشاهده کرد. در اتاق ها رفت و آمد کم است اما راحتی باید در بالاترین سطح باشد. در اینجا شما به یک شمع تقسیم (مخمل) با سطح راحتی بالا نیاز دارید. راه رفتن روی سطح با کفش و بدون کفش برای مهمان باید خوشایند باشد (شکل حلقه برای راه رفتن با پای برهنه روی آن به اندازه کافی سخت است).

در هتل های 3* معمولاً از موکت پرز حلقه ای استفاده می شود. بسیار کاربردی تر، تمیز کردن آسان تر و ارزان تر است. برای اینکه ظاهری طراحی‌تر و جذاب‌تر به آن بدهد، سازنده شمع حلقه را دو سطحی می‌سازد (یک حلقه بالاتر و دیگری پایین‌تر). به این ترتیب موکت حجیم می شود و این مورد توجه طراحان قرار می گیرد. برای مشاهده موکت اداری به https://gamantj.com/gaman-office-carpet/ مراجعه کنید.

در مورد وجود موکت در محوطه گروه ورودی، در اینجا نظرات کارشناسان کمی متفاوت است: تاتیانا یودینا معتقد است که موکت در منطقه پر رفت و آمد (سالن اصلی هتل، ورودی های هتل) نیازی نیست و یک کف سنگی بهتر عمل می کند. و به گفته ناتالیا آسیوا از هتل هالیدی، موکت کردن در لابی قابل قبول است، اما با این احتیاط "در قسمت ورودی اصلی با ترافیک زیاد، پوشش های مصنوعی دوام بیشتری خواهند داشت." هنگام خرید گروه ورودی، طول عمر موکت نیز در نظر گرفته می شود: پنج تا هفت سال. پس از این مدت، موکت ها ظاهر ظاهری خود را از دست می دهند و نیاز به تعویض دارند.

اگر در مورد طول عمر موکت صحبت کنیم، برای تعداد اتاق ها 10-12 سال است، در سایر مناطق هتل که بار بیشتر است، 6-8 سال است.

 

صرفاً نه در جایی که زباله نمی ریزند، بلکه جایی که تمیز می کنند

البته همه کارشناسان بر این عقیده هستند که عمر موکت مستقیماً به مراقبت از آن بستگی دارد. ناتالیا اگورووا می گوید که چگونه این مشکل در مجتمع های هتل ایزمایلوو حل شد: "در هتل ما، منطقه مسئولیت تمیز کردن و وضعیت موکت به سرویس اتاق و سرویس دهلیز اختصاص داده شده است (مناطق لابی، اولین. طبقات هتل و سایر اماکن عمومی). برنامه خاصی برای تمیز کردن خشک و مرطوب وجود دارد، در فصلی متفاوت است. اگر به دلایلی موکت آسیب دیده باشد (آسیب مکانیکی، آلودگی شدید، سوختگی)، تعویض کامل یا جزئی موکت انجام می شود.

هنگام انتخاب روکش برای اتاق های هتل، اولویت به انواع کفپوش و موکت اداری در همه جا داده می شود. اما ناتالیا آسیوا خاطرنشان می کند: "اگر در مورد تفاوت در مراقبت از موکت یا موکت صحبت کنیم ، عملاً تفاوتی برای خدمتکار وجود ندارد. پوشش ها روزانه جاروبرقی می شوند و به صورت دوره ای مرطوب تمیز می شوند. ما از مواد شیمیایی مدرن استفاده می کنیم که نه تنها پوشش را تمیز می کنند، بلکه ضد عفونی می کنند. خدمات ما تحت شعار "تمیز کنید نه جایی که زباله نمی ریزند، بلکه جایی که تمیز می کنند."

اهمیت مراقبت شایسته توسط تاتیانا یودینا نیز تاکید شده است: "همه چیز به مراقبت صحیح از موکت بستگی دارد، هر چه مراقبت از موکت صحیح تر باشد، ماندگاری بیشتری دارد. سالن های ضیافت و رستوران های ما پس از 12 سال استفاده موکت شده اند. رعایت توصیه‌های حرفه‌ای برای مراقبت از موکت بسیار مهم است، زیرا استفاده نادرست از مواد شوینده یا روش‌های تمیز کردن می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به موکت گران‌قیمت وارد کند.

شایان ذکر است که مشکل آلرژی در میان مهمانان به موکت، عمدتاً به دلیل ترکیب و مراقبت مناسب از موکت، عملاً وجود ندارد. این کار با استفاده از تجهیزات حرفه ای و با روش های مختلف بسته به درجه و ماهیت آلودگی انجام می شود. تاتیانا یودینا می گوید: مواد شیمیایی حرفه ای برای شامپو کردن و تمیز کردن کف خشک موکت ها استفاده می شود. - موکت پشمی طبیعی حساسیت زا نیست، علاوه بر این، نخ پشم با ترکیبات مخصوص ضد شب پره، کثیفی و ضد حساسیت از قبل تصفیه می شود

https://5stars-mag.ru/joual_article/328.html

بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : موکت,بهترین موکت,خرید موکت,موکت اداری,موکت هتلی, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 18:33

دیوار سبز چیست
دیوار سبز یک ساختار گیاهی عمودی است که می تواند به دیوارهای داخلی یا خارجی متصل شود. این باغ های عمودی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. می توانید دیوار سبز زنده یا دیوار سبز مصنوعی را انتخاب کنید. در این راهنمای نهایی خرید گرین وال مصنوعی، تفاوت‌های بین این دو و مواردی که هنگام خرید دیوار سبز بعدی باید به آن توجه کنید را بررسی خواهیم کرد.

مزایای دیوارهای سبز
دیوارهای سبز مزایای بسیار زیادی دارند، از جمله این واقعیت که آنها یک عنصر تزئینی پویا هستند. دلیلی وجود دارد که بسیاری از معماران و طراحان از آنها در طراحی های خود استفاده می کنند!

دیوارهای سبز برای سلامتی شما نیز مفید هستند: ثابت شده است که نگاه مکرر به گیاهان باعث کاهش فشار روی چشم های بیش از حد خسته می شود و حتی می تواند فشار خون شما را کاهش داده و احساس اضطراب را کاهش دهد. دیوارهای سبز بیرونی همچنین دارای مزیت افزوده کمک به عایق کاری ساختمان با ایجاد سایه هستند و دیوارهای سبز داخلی در جذب صدا عالی هستند.

دیوار سبز زنده VS. دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز توسط گیاهان طراح
اگر می خواهید یک دیوار سبز نصب کنید دو گزینه وجود دارد - دیوارهای سبز زنده یا دیوارهای سبز مصنوعی. دیوارهای سبز زنده از گیاهان زنده همراه با محیط رشد ساخته شده اند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از گیاهان مصنوعی ساخته شده اند. در حالی که هر دو نوع دیوار از نظر زیبایی شناسی به یک اندازه خیره کننده هستند، تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد.

نگهداری دیوارهای سبز زنده معمولاً در مقایسه با دیوارهای سبز مصنوعی کمی دشوارتر است، زیرا به آبیاری مکرر و علف های هرز نیاز دارند. همچنین عناصر بسیار بیشتری برای نگهداری در یک دیوار سبز زنده وجود دارد - در واقع یک سیستم کامل. جدا از گیاهان، یک دیوار سبز زنده همچنین از خاک، سیستم آبیاری و زهکشی تشکیل شده است که همگی به نگهداری مکرر نیاز دارند.

دیوارهای سبز مصنوعی صرفاً از گیاهان مصنوعی تشکیل شده است که برای امرار معاش نیازی به آبیاری ندارند یا نیاز به نگهداری زیادی دارند (فقط گاهی اوقات پاک کردن و گردگیری لازم است) که باعث صرفه جویی در زمان، آب و انرژی می شود. این نیز آن را کاملا مقرون به صرفه می کند!

راه دیگری که فنس چمنی و کاربردهای آن متفاوت هستند این است که مقرون به صرفه هستند و در این است که چگونه برای مدت طولانی به طرز شگفت انگیزی سبز می مانند. علف‌های هرز، عفونت و موجودات کوچک می‌توانند تأثیر منفی بر دیوار سبز زنده بگذارند - یا حتی از بین ببرند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از این مشکلات مصون هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی برای فضاهایی با نور کم نیز عالی هستند، جایی که گیاهان زنده برای زنده ماندن در آن تلاش می کنند. اگر مناطقی از خانه شما نیاز به فضای سبز دارد اما برای گیاهان زنده مناسب نیست، پس دیوارهای سبز مصنوعی فوق العاده هستند. راه حل.

یکی دیگر از مزایای دیوارهای سبز مصنوعی این است که به راحتی نصب می شوند و حتی جابجا می شوند و تأثیر منفی بر دیوارهایی که روی آن نصب می شوند ندارند. با این حال، نشان داده شده است که دیوارهای سبز زنده باعث آسیب ساختاری، از جمله ترک‌های ناشی از آسیب ریشه و رطوبت مزمن ناشی از حفظ رطوبت می‌شوند.

انتخاب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز در هنگام غروب
دیوارهای سبز مصنوعی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. در Designer Plants، گیاهان مصنوعی ما در پانل‌های مجزا عرضه می‌شوند که مطمئناً می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب کنید و ظاهر منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید. ما همچنین می توانیم به طراحی یک دیوار سبز مصنوعی سفارشی برای شما کمک کنیم!

شاید شما به دنبال ظاهر سنتی تر پانل های پرچین، و برگ های پیچک یا ظاهر شیرین گل ها باشید. یا شاید بخواهید چیزها را با ظاهر عجیب‌تر سرخس‌های جنگلی و گیاهان گرمسیری تند کنید. همچنین طیف گسترده ای از گیاهان رنگارنگ فردی وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید. یا ترکیبی از همه آنها بیشتر به شما می آید؟ گزینه ها بی پایان هستند!

انتخاب نوع مناسب دیوار سبز مصنوعی نیاز به تامل زیادی دارد. مثلاً داخل خانه خواهد بود یا بیرون؟ اگر قصد دارید دیوار سبز مصنوعی خود را بیرون نصب کنید، باید مطمئن شوید که گیاهان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی در فضای باز
اگر دیوار سبز مصنوعی شما در داخل خانه نصب می شود، باید الزامات ساختمان را در نظر بگیرید (برخی ساختمان های تجاری به دیوارهای سبز آزمایش شده آتش نیاز دارند). فقط برای اینکه بدانید، تمام دیوار سبز مصنوعی یا گرینوال چیست ما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و ما همچنین مجموعه ای لوکس از دیوارهای سبز را داریم که دارای گواهینامه ایمن در برابر آتش هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید چیزی را پیدا می کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

همچنین مهم است که عملکرد دیوار سبز مصنوعی خود را در نظر بگیرید. در حالی که برخی از مشتریان ما دیوارهای سبز مصنوعی را به دلیل ارزش زیبایی شناختی خود می خواهند، تعداد زیادی از مشتریان برای حل نوعی از مشکلات فضای خود به دیوارهای سبز مصنوعی نیاز دارند. گاهی اوقات مخفی کردن یک دیوار قدیمی و حصار فرسوده است. گاهی اوقات برای پنهان کردن ساختارهای ضروری، اما اغلب نه چندان خوشایند، مانند سیستم های آب گرم است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ دو دیوار سبزی شبیه هم نیستند - دیوارهای سبز مختلف می توانند به طرق مختلف فضا را تکمیل کنند.

یک راه عالی برای شروع سفر خود در انتخاب دیوار سبز مناسب برای شما این است که به دنبال الهام بخش باشید

پنت هاوس با دیوار سبز مصنوعی سفارشی توسط Designer Plants
این نصب پنت‌هاوس خیره‌کننده بخشی از یک طرح مختصر بود که «به بهترین پول می‌توان خرید» را در بازسازی پنت‌هاوس چند میلیون دلاری نیاز داشت. از همان ابتدا این دیوار سبز در مورد بازتاب شخصیت مالکان بود. پس از کار دقیق با صاحبان، طیف وسیعی از گیاهان رنگی دیگر انتخاب شدند تا دیوار سبز را "پاپ" کنند و حس واقعی طبیعت را در داخل خانه به ارمغان بیاورند. در توسعه دیوار سبز شما، ما می توانیم چیزی را که واقعاً با نیازهای شما مطابقت دارد، توصیه و توسعه دهیم.

اکنون که ایده ای به دست آورده اید که کدام خرید فنس چمنی با نیازهای شما مطابقت دارد، باید به هزینه آن توجه کنید. پانل های دیوار سبز مصنوعی در وب سایت ما مربع های 90 یا 100 سانتی متری هستند و می توانند از 80 تا 600 دلار برای هر پانل متغیر باشند. تفاوت قیمت معمولاً به دلیل عواملی مانند تراکم بوته، اندازه برگ، نوع شاخ و برگ و تنوع گیاهان در هر پانل است.

آیا اکنون آماده خرید دیوار سبز مصنوعی خود هستید؟ شما می توانید دیوار سبز مصنوعی خود را از فروشندگان مختلف از جمله گیاهان طراح خریداری کنید. مراقب گیاهان سبز مصنوعی با کیفیت پایین‌تر باشید که تغییر رنگ، محو یا ترک می‌خورند. اینها اغلب در سخت افزارهای بزرگ یا خرده فروشی ها و حتی آنلاین فروخته می شوند. دیزاینر پلنتز 5 سال تضمین می کند که دیوار شما پژمرده یا ترک نخورد. ما این را همانطور که خودمان، با هزاران مشتری و در آزمایش های علمی مستقل آزمایش کرده ایم، می دانیم. هر بار که گیاهان طراح را خریداری می کنید، بالاترین کیفیت را دریافت می کنید. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

نصب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله گچ تخته، الوار، سنگ، آجر و بتن نصب کرد. بهترین راه برای نصب دیوار سبز مصنوعی به محل نصب آن بستگی دارد.

برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود بر روی دیوار خشک، چوب، آجر یا سیمانی به چکش، میخ و مته نیاز دارید. اگر دیوار سبز خود را روی حصار یا مش نصب می کنید، فقط به زیپ بند نیاز دارید.

لوازم مورد نیاز را ندارید؟ نگران نباشید، شما می توانید هر آنچه را که برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود نیاز دارید، در اینجا در Designer Plants پیدا کنید!

افسانه ها و باورهای غلط رایج در مورد دیوارهای سبز مصنوعی
افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی ممکن است کپک بزنند.

واقعیت: دیوارهای سبز مصنوعی ما در واقع در برابر قالب مقاوم هستند!

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی بسیار گرد و غبار می شوند.

واقعیت: همه وسایل خانه گرد و غبار می شوند! دیوارهای سبز مصنوعی را می توان به همان روشی که بقیه دکوراسیون شما گردگیری کرد، بنابراین اگر قبلاً به عنوان بخشی از کارهای روزمره خانه یا نظافت خود گردگیری می کنید، گرد و غبار جمع نمی شود.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی مملو از لانه های عنکبوت است.

واقعیت: عنکبوت‌ها عاشق فضاهای تاریک و آرام هستند، بنابراین اگر دیوار سبز مصنوعی خود را تمیز و گردگیری کنید، آن‌ها در آنجا لانه نمی‌سازند. توجه داشته باشید که گیاهان واقعی نیز از عنکبوت ها مصون نیستند. توصیه می کنیم برای راحتی کل خانه خود کنترل آفات را به خوبی حفظ کنید.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی دوستدار محیط زیست نیستند.

واقعیت: حقیقت این است که تمام دیوارهای سبز ما با مواد 100٪ کاملاً قابل بازیافت ساخته شده اند. گیاهان ما همچنین مطابق با ROHS و غیر سمی هستند. فراموش نکنید، دیوارهای سبز مصنوعی نیازی به آبیاری ندارند، بنابراین نیاز به مصرف آب در خانه شما را کاهش می دهند. این برای محیط زیست، به ویژه مناطق مستعد خشکسالی عالی است.

 

افسانه: پرچین های مصنوعی را می توان در هر جایی خریداری کرد.

واقعیت: در حالی که ممکن است مکان های زیادی وجود داشته باشد که دارای قطعات کوچک کاشی های پرچین جعلی باشد. پرچین‌های تقلبی با کیفیت بالا و واقعی به سختی پیدا می‌شوند - برای مثال بسیاری از پرچین‌های تقلبی 2 دلاری در فروشگاه‌ها در عرض چند ماه از بین می‌روند و مواد شیمیایی سمی «بدون گاز». همین را می توان در مورد دیوارهای سبز تقلبی نیز گفت.

منبع: https://designerplants.com.au/blog/ultimate-guide-artificial-green-walls/

بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : فنس چمنی,دیوار سبز مصنوعی,چمن مصنوعی,انواع چمن مصنوعی, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 194 تاريخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 2:34

آیا می دانید کفپوش تاتامی برای چیست؟ قبل از آن، اولین چیزی که باید بدانید این است که منشاء ژاپنی دارد و به معنی: "تا شده و روی هم چیده شده" است. قبلاً توسط ژاپنی ها برای پوشاندن کف خانه ها یا فضاهای مراقبه استفاده می شد. اما امروزه این کفپوش پلی استایرن منبسط شده را می توان در اندازه های مختلف یافت و عموماً برای پوشش کف فضاهای ورزشی یا مدارس استفاده می شود.

ما معمولاً تاتامی را به عنوان زمینی که به عنوان محافظ برای تمرین هنرهای رزمی عمل می کند، در نظر می گیریم. با این حال، کاربردهای متعددی برای کف تاتامی وجود دارد که در اینجا آن را برای شما توضیح می دهیم.

برای کفپوش تاتامی به https://gamantj.com/tatami-flooring/ به لینک مراجعه کنید.
این یک زمین ایده آل برای تمرین هنرهای رزمی مانند: کاراته، جودو، جوجیتسو است. اما نصب آن برای مناطق مدرسه کودکان نیز استفاده می شود، جایی که حفاظت از کودکان مورد نیاز است. طیف گسترده ای از کفپوش های تاتامی وجود دارد که با هر نیازی سازگار است.

انواع خاک
تاتامی صفحات: ساخته شده از آگلومرا فوم پلی اورتان، روکش شده با بوم PVC. شما می توانید اندازه صفحه و همچنین ضخامت آن را انتخاب کنید. ضخامت و چگالی آن تا 200 کیلوگرم بر متر مکعب می رسد
نوع پازلی: این نوع کف را می توان به هر جایی جابجا کرد تا به راحتی سرهم و جدا شود. آنها معمولاً در دو رنگ و با کاربردهای متعدد برگشت پذیر هستند.
مزایا و ویژگی ها
قابل بازیافت است
قابل شستشو است
سهولت نصب
سهولت برش
بی نهایت ترکیب
ضخامت ها و چگالی های مختلف، بسته به فعالیت
اقتصادی
نکاتی برای انتخاب کفپوش تاتامی
اول اینکه در هنگام خرید باید چندین جنبه را در نظر گرفت.

هدف آن چه نوع کاربری است؟: کودکان، متخصصان، افراد و غیره.
کفپوش تاتامی برای چه فعالیت بدنی در نظر گرفته شده است؟
نصب ثابت خواهد بود یا لحظه ای؟
نوع بودجه: قیمت ها با توجه به کیفیت، ضخامت و جنس کف متفاوت است.
بهترین کفپوش های تاتامی
بسته به نوع فعالیت بدنی
علاوه بر این، مهم است که نوع فعالیت بدنی که قرار است در زمین تاتامی انجام شود را در نظر گرفته و جزئیات آن را در نظر بگیرید. این امر تعیین کننده ضخامت، کیفیت و کمیت صفحات برای نصب خواهد بود.

هنرهای رزمی: برای این فعالیت بدنی به قیمت کفپوش گرانولی با تراکم کم نیاز است تا در هنگام پاییز بالشتک شوند. آنها معمولا از EVA ساخته می شوند، ماده ای که استات، اتیلن و وینیل را مخلوط می کند.
سه نوع ضخامت کف تاتامی برای این فعالیت هنرهای رزمی توصیه می شود:

صفحات 2 سانتی: برای فعالیت های بدنی که به دلیل مانورها و چرخش ها نیاز به آزادی بیشتری برای پا دارند استفاده می شود. قابل توصیه در رشته هایی مانند: فول کنتاکت، کاراته، تکواندو و ....
ضخامت 3 سانتی متر: ایده آل برای رشته هایی با سقوط های پراکنده تر.
4 سانتی‌متر: پهن‌ترین کفپوش تاتامی است و برای فعالیت‌هایی با سقوط‌های معمولی با شدت بیشتر نشان داده می‌شود.
فعالیت های تناسب اندام: هر روز تعداد بیشتری از کفپوش های تاتامی در سالن های ورزشی یا سالن های ورزشی دیده می شود. این یک طبقه راحت است که با هر رشته ای سازگار است.
مهدکودک ها و مهدکودک ها: در انتخاب نوع کف برای این امکانات، کوچولوها در نظر گرفته می شوند. توصیه ترین کار نصب تاتامی پازل است. مخصوص فضاهایی با کودکانی که شروع به راه رفتن می کنند و اغلب تلو تلو می خورد. ضخامت این کفپوش تاتامی 20 میلی متر است.
در خانه: این کفپوش به قدری محبوب شده است که در خانه نیز استفاده می شود. نصب اغلب در اتاق خواب کودکان، اتاق بازی کودکان یا فضاهای آرامش دیده می شود. برای مشاهده انواع پارکت لمینت جدید به این صفحه مراجعه کنید.
پازل تاتامی
انواع کفپوش پازلی تاتامی
این نوع دیگری از کف است که با تاتامی سنتی متفاوت است. ویژگی اصلی آن این است که زبانه های به هم پیوسته دارد که به شما امکان می دهد قطعات آن را مانند یک پازل به هم وصل کنید. در مهدکودک ها رتبه اول را دارد.

با توجه به محبوبیت آن در بازار، تنوع زیادی در اندازه و رنگ کف پازل وجود دارد که انتخاب را هنگام خرید دشوار می کند. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که همه طبقه های پازل یکسان نیستند.

تراکم یکی از اصلی ترین نکاتی است که در خرید کفپوش تاتامی و حصول نتیجه مطلوب باید به آن توجه کرد. چگالی یک تاتامی با رابطه بین جرم بدن و حجمی که در فضا اشغال می کند تعیین می شود. این روی تحرکی که می توان روی تاتامی داشت تأثیر می گذارد. اگر خاک دارای تراکم زیاد باشد، سختی زیادی نیز خواهد داشت. که سطحی پایدار برای تعادل ارائه می دهد. انتخاب تاتامی برای تمرین هنرهای رزمی نکته مهمی در هنگام تمرین است. از آنجایی که آنها رشته‌هایی هستند که از کفش‌های ویژه استفاده می‌کنند یا مستقیماً با پای برهنه انجام می‌شوند، مهم است که از کفش‌های خیابانی اجتناب کنید و بدانید که بسته به روش انتخابی کدام یک را انتخاب کنید.

انتخاب تاتامی با توجه به انواع مختلف
برای هنرهای رزمی، انواع کفپوش مناسب زمین ورزشی با چگالی کم برای جلوگیری از سقوط در طول تمرین مورد نیاز است. آنها معمولا با EVA ساخته می شوند، ماده ای که مخلوطی از وینیل، استات و اتیلن است.

ما سه نوع مختلف تاتامی پیدا کردیم که عمدتاً از نظر ضخامت متفاوت هستند. از بین آنها می توانیم با توجه به رشته تمرینی داشته باشیم:

- تاتامی 4 سانتی متر ضخامت. این وسیع ترین است، بنابراین برای رشته هایی که زمین خوردن در آنها رایج تر و شدیدتر است توصیه می شود. اینها جودو، جیوجیستو یا هاپکیدو هستند.

- تاتامی 3 سانتی متر ضخامت. در این مورد، تاتامی برای هنرهایی که نیاز به سقوط های پراکنده بیشتری دارند، مانند دفاع شخصی یا تمرین ورزشی توصیه می شود.

- تاتامی 2 سانتی متر ضخامت. عرض آن تا 2.3 سانتی متر می رسد. معمولاً برای رشته‌هایی استفاده می‌شود که به دلیل چرخش‌ها و مانورها به آزادی بیشتری برای پا نیاز دارند. این در مورد کاراته، تکواندو، فول کنتاکت و غیره است.

ویژگی های بهترین مدل کفپوش گرانولی ورزشی
به یاد داشته باشید که تاتامی یک کفپوش کم تراکم است، بنابراین برای افزایش عمر آن نباید با هیچ کفشی روی آن پا گذاشت. علاوه بر این، هیچ نوع ماشینی را نباید روی آن قرار داد، به خصوص اگر سنگین باشد، مانند تمرین با وزنه، زیرا باعث آسیب جدی می شود.

همچنین مهم است، به خصوص اگر یک سالن ورزشی یا اتاق ورزش جمعی باشد، که بتوان آن را به راحتی مونتاژ و جدا کرد. برای این، نوع پازل عالی هستند، زیرا به راحتی و بدون نیاز به چسب جدا می شوند.

منبع: https://www.katanamart.eu/ , https://www.entrenamiento.com/

بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : کفپوش,خرید کفپوش,کفپوش گرانولی,کفپوش تاتامی, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 23:25

چه در یک اصلاح جامع و چه در ساخت و ساز جدید، زمانی که زمان انتخاب مصالح فرا می رسد، همیشه اول از همه پایان کف است. این پایان بر بقیه اولویت دارد زیرا نه تنها از نظر بصری کل خانه را تحت تأثیر قرار می دهد، همانطور که روی دیوارها یا سقف ها تأثیر می گذارد، بلکه یک جزء حسی اضافی نیز دارد، زیرا ما دائماً روی آن قدم می گذاریم. حسی که ما هنگام پا گذاشتن روی یک ماده یا مواد دیگر داریم به شدت متفاوت است، از گرمای ماده گرفته تا لمس، قیمت موکت طوسی تا صدایی که هنگام پا گذاشتن روی آن ایجاد می کند، هر ماده حس متفاوتی را به ما ارائه می دهد.

تنوع موادی که می‌توانیم کف خانه خود را با آن‌ها بپوشانیم بسیار زیاد است، اما در این پست قصد داریم بر روی 5 نوع رایج تمرکز کنیم:

چوب طبیعی

لمینت و وینیل

کاشی

سنگ طبیعی

میکروسیمان

به غیر از این 5 متریال ذکر شده، می‌توانیم کف‌های بتن، لاستیک، لاستیک، چوب پنبه، پارچه، کف‌پوش‌های فنی را نیز پیدا کنیم، اما این پوشش‌ها به ندرت در فضای داخلی خانه استفاده می‌شوند، بنابراین آنها را برای پست بعدی می‌گذاریم.

برای تجزیه و تحلیل مزایا و معایب این 5 نوع کفپوش و اینکه بتوانیم بهترین را برای خانه خود انتخاب کنیم، از 5 دسته تنوع، عملکرد، نصب، نگهداری و قیمت استفاده می کنیم.

کفپوش های چوبی طبیعی
مشاهده در اندازه کامل
Arrevol_کف چوبی (2).jpg
تنوع: اگرچه صدها چوب در جهان وجود دارد، چوب های مورد استفاده در کفپوش ها تا حدودی محدودتر هستند. در اسپانیا، ما معمولا بین کاج، راش، بلوط، افرا، زبان گنجشک، شاه بلوط، گردو، گیلاس، زبان گنجشک، اکالیپتوس، الوندو، جاتوبا و ونگه را انتخاب می کنیم. چوبی که انتخاب می کنیم نوعی دانه و رنگ پایه به ما می دهد. اگر تنوع بیشتری می خواهیم، ​​می توانیم از لکه ها و لاک ها برای تغییر رنگ، تن و درخشندگی چوب استفاده کنیم. ضخامت این کفپوش ها معمولا بین 1.5 تا 2.5 سانتی متر است. اگر می خواهید در مورد انواع چوب بیشتر بدانید می توانید پست زیر را مطالعه کنید:

15 نوع چوب برای تزئین خانه شما
کارکرد: وقتی مردم به موکت تافتینگ ظریف مصور دلپذیر برای راه رفتن با پای برهنه فکر می کنند، چوب همیشه به ذهن می رسد. طبیعی بودن، راحتی و گرمای این ماده باعث می شود که پا گذاشتن روی آن بسیار دلپذیر باشد. اما، اگرچه در بخش لمسی متمایز است، اما در آکوستیک کار چندانی انجام نمی دهد. چوب، حتی اگر به شدت تحت درمان قرار گیرد، همیشه یک ماده طبیعی خواهد بود و به همین دلیل تحت انبساط و انقباضات زیادی قرار می گیرد که احتمال ایجاد صدا در هنگام پا گذاشتن روی آن را افزایش می دهد. علاوه بر این، از آنجایی که این ماده یک ماده عایق است، در صورت وجود گرمایش از کف در خانه، استفاده از آن بسیار توصیه نمی شود، زیرا عبور دما را دشوار می کند و باعث می شود نصب گرمایش کارایی کمتری داشته باشد. در نهایت چوب ماده ای بسیار جاذب است و استفاده از آن در مناطق مرطوب مانند حمام و آشپزخانه توصیه نمی شود.

مشاهده در اندازه کامل
Arrevol_کف چوبی (3).jpg
مشاهده در اندازه کامل
Arrevol_کف چوبی (4).jpg
نصب: کفپوش چوبی عمدتاً به دو نوع کفپوش و پارکت وجود دارد. تفاوت این است که پارکت از لت های کوچکی تشکیل شده است که بازی های هندسی را انجام می دهند، در حالی که تخته های کف با لت های بزرگتر اجرا می شوند و اگرچه می توان از آنها برای ساختن اشکال و نقشه ها نیز استفاده کرد، اما معمولاً فقط یک جهت دارند. ما کف چوبی را که انتخاب می کنیم انتخاب می کنیم، نصب بسیار ساده است و می توان بین سه سیستم مختلف یکی را انتخاب کرد. می‌توانیم از چوب با اتصالات کلیکی استفاده کنیم و آن‌ها را روی ورق یا فیلمی به ضخامت ۱ تا ۲ میلی‌متر قرار دهیم که به عنوان مانع بخار و عایق صوتی عمل می‌کند. یا، اگر ترجیح می‌دهیم، می‌توانیم راه‌حل‌های کلاسیک‌تری را انتخاب کنیم، چوب را مستقیماً با چسب یا چسب بچسبانیم، یا آن را به سیستم چوبی میخ کنیم.

نگهداری: این احتمالاً منفی ترین نقطه چوب طبیعی است. کف چوبی نیاز به مراقبت زیادی دارد و اگر بخواهیم آن را در حالت بهینه نگه داریم باید توجه داشته باشیم که چوب و آب به هم نمی رسند، بنابراین از استفاده از موبر یا پارچه خیس برای تمیز کردن خودداری می کنیم و خودمان را محدود می کنیم. برای استفاده از جاروبرقی یا جاروبرقی. بخش خوب این است که اگر کف چوبی ما ساییده یا خراشیده شود، می توانیم آن را بریده، سنباده و لاک بزنیم و در حد نو باقی می ماند (البته باید در نظر داشته باشیم که این فرآیند فقط 2 یا 3 بار انجام می شود).

قیمت: دامنه قیمت هایی که می توانیم برای نصب کفپوش چوبی طبیعی پیدا کنیم بسیار زیاد است، زیرا انواع خاصی از چوب (به خصوص اگر تحت درمان های زیادی برای مقاوم سازی آنها قرار گرفته باشند) می توانند به قیمت های 70 یورو در متر مربع یا بیشتر برسند. نصب و راه اندازی. اما اگر از خاص ترین چوب ها بگذریم، هزینه مواد برای کف چوبی معمولا بین 10 تا 30 یورو در متر مربع است. به این قیمت باید هزینه نصب را نیز اضافه کنیم، در مورد نصب با کلیک یا با چسب (10-20 یورو در متر مربع) بسیار ارزان تر است و زمانی که با چاقو اجرا می شود (30-40 یورو در متر مربع) بسیار گران تر است.

علاوه بر مراقبت، تمیز کردن و نگهداری از چوب‌های طبیعی، کف‌های لمینت پدید آمدند، کف‌هایی که ظاهر چوب را تقلید می‌کنند، اما با حداقل نگهداری. لمینت ها از چندین لایه (معمولاً از چوب گرفته می شوند) با ضخامت بسیار کم تشکیل شده اند و چیزی که پس از نصب می بینیم در واقع یک عکس با وضوح بالا است. به عنوان یک چاپ، تنوع به معنای واقعی کلمه بی پایان است. نه تنها ورقه ورقه های چوبی و وینیل بدلی ساخته می شود، بلکه سنگ های بدلی، منسوجات یا حتی فلزات نیز ساخته می شود. این روند به قدری ساده است که قبلاً شرکت هایی وجود دارند که این مواد را با طراحی، طرح یا عکسی که درخواست می کنید برای شما می سازند. وینیل بسیار شبیه به لمینت است، اما عمدتا از PVC ساخته شده است، که آن را در برابر آب بسیار مقاوم می کند و حتی در زیر آب است.

عملکرد: جایی که چوب طبیعی شکست می خورد، جایی است که لمینت ها موفق می شوند. اگر می‌خواهید روکش چوبی داشته باشید اما: نمی‌خواهید نگران نگهداری از کف خود باشید، می‌خواهید همان پوشش را در سراسر خانه، از جمله حمام و آشپزخانه قرار دهید، و همچنین می‌خواهید پول کمی برای لمینت خرج کنید. کفپوش راه حل شماست اخیراً این کف‌ها با توجه به مقاومتشان از AC1 به AC6 طبقه‌بندی شده‌اند، اما در حال حاضر با توجه به کاربری که قرار است به آن داده شود از طبقه‌بندی جدیدی استفاده می‌شود:

استفاده انحصاری خانگی:

کلاس 21 - برای مصارف خانگی متوسط.

کلاس 22 - برای استفاده عمومی خانگی.

کلاس 23 - برای استفاده شدید خانگی.

مصارف خانگی / تجاری:

کلاس 31 - برای مصارف فشرده خانگی - تجاری متوسط.

کلاس 32 - برای مصارف فشرده خانگی - تجاری معمولی.

کلاس 33 - برای مصارف خانگی فشرده - تجاری فشرده.

کلاس 34 - برای مصارف خانگی فشرده - صنعتی متوسط.

در مورد کفپوش های وینیل، مزایا یکسان است، اما همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، نسبت به کفپوش های لمینت در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم تر هستند و پس از نصب، کمترین خطر شکستگی را دارند، زیرا انعطاف پذیری بیشتری دارند. . اما این دو ماده همه مزیت نیستند، آنها همچنین دارای معایبی هستند، به ویژه اینکه در لمس پلاستیکی هستند (اگرچه بهترین مدل ها در حال حاضر معجزه می کنند، حتی ایجاد برجسته هایی که از الگوی رگه ها پیروی می کنند) و اینکه برای آنها بهینه نیستند. استفاده از گرمایش از کف (اگرچه در حال حاضر مدل های خاصی برای این منظور وجود دارد).

مشاهده در اندازه کامل

مشاهده در اندازه کامل

نصب: اگر موادی برای نصب آسان روی کف وجود داشته باشد، لمینت است. قطعات لمینت معمولاً با کلیک هایی روی لبه ها برای اتصال یک قطعه به قطعه دیگر می آیند و واقعاً تمام سختی نصب آنها به همین است. مهم است که قبل از چیدن این کفپوش ها، به یاد داشته باشیم که یک پایه یا زیرپایه زیر لمینت قرار دهیم که به تسطیح کف و عملکرد به عنوان عایق و مانع بخار کمک می کند. بسته به اینکه قرار است لمینت را روی چه متریالی قرار دهیم، به یک نوع پایه نیاز داریم یا حتی ممکن است به آن نیاز نداشته باشیم. وینیل را می توان به روشی مشابه نصب کرد، اما به دلیل ضخامت کم آنها همیشه کلیک ندارند (در حالی که لمینت ها بین 6 تا 12 میلی متر هستند، کف های وینیل بین 2.5 تا 5 میلی متر هستند) بنابراین می توان آنها را مستقیماً با چسب چسباند.

نگهداری: یکی دیگر از مزایای بزرگ این نوع کفپوش، نگهداری تقریباً صفر آن است. می‌توانیم آن‌ها را با یک پارچه مرطوب، با یک دستشویی میکروفیبر یا با استفاده از یک محصول خاص برای این نوع کف، تمیز کنیم. مشکل این مواد این است که نمی‌توان آنها را ثابت کرد، منظور ما این است که اگر تخته‌ای را لکه‌دار یا خراش دهیم، نمی‌توانیم مانند چوب آن را سمباده یا خنجر بزنیم، راه رفع آن با تعویض کامل قطعه خواهد بود که آن را مجبور به بلند کردن کفپوش در کانال آپارات چندین قطعه و حتی تخته دامن می کند.

قیمت: آنها ارزان ترین گزینه هستند. اگر بودجه مشکل دارد، بدون شک کفی که باید انتخاب کنید لمینت است. از آنجایی که این یک ماده بسیار ساده و سریع برای نصب است، هزینه نصب می تواند تا 5 یورو در متر مربع باشد و در پیچیده ترین موارد از 20 یورو در متر مربع تجاوز نمی کند. نصب آن به قدری ساده است که بسیاری از افراد تشویق می شوند آن را به تنهایی نصب کنند. در مورد قیمت مواد، تولیدکنندگان زیادی هستند که فرصتی را در این متریال دیده اند که می توانیم کفپوش لمینت را با قیمت کمتر از 10 یورو در متر مربع پیدا کنیم، اما اگر به دنبال مواد با کیفیت بالاتر هستیم، احتمالا در محدوده 15-20 یورو. €/m2. اگرچه این یک ماده بسیار ارزان است، به طور کلی، اگر به دنبال بهترین وینیل یا لمینت باشیم، به راحتی می توانیم از 50 یورو در متر مربع فراتر برویم، وینیل همیشه گران تر از لمینت ها است.

کف کاشی ظروف سنگی (میناکاری شده، چینی و روستایی)
مشاهده در اندازه کامل
ظروف سنگی Arrevol_Suelo (4).jpg
تنوع: اگر بگوییم که تنوع در کفپوش لمینت بی نهایت بود، کفپوش استونور فاصله چندانی ندارد و هر روز صدها مدل جدید در سراسر جهان عرضه می شود. ظروف سنگی و چینی میناکاری شده بالدو هستند

sas از پخت خاک رس هایی به دست می آید که معمولاً (البته نه همیشه) لعاب برتری با طرح مورد نظر ما دارند. تقریباً هر طرحی که به ذهنمان می رسد را می توانیم انتخاب کنیم و تقلید از مواد دیگر شگفت آورتر می شود، از جمله تقلید از فلزات و چوب ها. این تنوع به حدی است که حتی بسیاری از کاشی‌ها با نقش برجسته و طرح‌های سه بعدی ساخته می‌شوند. برخلاف این دو ماده، ظروف سنگی روستایی به روش اکستروژن تولید می‌شوند و رنگ و پرداخت آن از هر طرف یکنواخت است، بنابراین بسیار محدودتر است. همچنین امکان ساخت ظروف سنگی روستایی در فرمت های بزرگ وجود ندارد، چیزی که دو نوع دیگر از ظروف سنگی اجازه می دهند.

کارکرد: اگر آنچه که ما بیش از هر چیز به دنبال آن هستیم، قابلیت اطمینان است، این که مواد با گذشت سالها برای ما مشکل ایجاد نکند، ظروف سنگی انتخاب ماست. کف ظروف سنگی بسیار مقاوم هستند، بدون مشکل در مناطق مرطوب قابل استفاده هستند، با گرمایش از کف کاملاً کار می کنند و بسیار بادوام هستند. تطبیق پذیری این ماده بسیار زیاد است و تقریباً در هر شرایطی می تواند یک راه حل عالی باشد.

مشاهده در اندازه کامل

مشاهده در اندازه کامل
ظروف سنگی Arrevol_Suelo (2).jpg
نصب: کاشی ها یا کاشی کاری ها معمولاً با چسب مخصوص یا با ملات به کف می چسبانند. اگرچه در ابتدا آسان به نظر می رسد، اما نصب صحیح این مواد نیاز به زمان و در صورت امکان حرفه ای بودن دارد. مشکل در قرارگیری صحیح هر قطعه نهفته است، یعنی اینکه بتوانیم تمام کاشی ها را کاملاً در فاصله مساوی قرار دهیم و همیشه فاصله مشترک یکسانی را رعایت کنیم. اما، علاوه بر این، باید مراقب باشیم که تمام قطعات دقیقاً در یک ارتفاع باشند. اگرچه ممکن است ساده به نظر برسد، اما اگر بخواهید آن را به درستی انجام دهید، کار بسیار پر زحمتی است. این روسازی ها معمولاً ضخامت هایی بین 10 تا 20 میلی متر دارند، اما مدل هایی با ضخامت کم نیز وجود دارند که می توانند به 3 میلی متر هم برسد.

نگهداری: صفر. بدون شک این بزرگترین مزیت کفپوش های و پارکت لمینت چیست، نگهداری آن عملاً وجود ندارد. هنگام تمیز کردن آنها فقط باید مراقب باشیم که از محصولات ساینده استفاده نکنیم. اگر در صورت لزوم، قطعه ای را خراشیدیم یا آسیب دیدیم، تعویض آن بسیار ساده است و به همین دلیل است که اگر کف ظروف سنگی را در خانه قرار دهیم، توصیه می شود چندین جعبه دیگر از مواد را در صورت نیاز در آینده نگه داریم. . در بین انواع ظروف سنگی، پرسلن از همه مقاوم‌تر است، در برابر سایش، ضربه، رطوبت و با دوام بیشتر مقاوم‌تر است.

قیمت: با توجه به تعداد تقریبا بی نهایت مدل کاشی که می توانیم در بازار پیدا کنیم، تعیین قیمت برای مواد کار آسانی نیست. برخی از تولید کنندگان در حال حاضر مدل های کاشی را زیر آستانه 10 یورو در متر مربع ارائه می دهند، از سوی دیگر، ما می توانیم موادی را با قیمت های صدها و حتی هزاران یورو در هر متر مربع پیدا کنیم. با این اختلاف قیمت، معمولاً توصیه می کنیم به دنبال کاشی هایی باشید که قیمتی نزدیک به 20-25 یورو در متر مربع برای کیفیت های متوسط ​​و حدود 50-60 یورو در متر مربع برای کیفیت های بالا دارند. خوشبختانه، قیمت نصب آنچنان متفاوت نیست و ما معمولاً آن را بین 25 تا 30 یورو در متر مربع خواهیم یافت، البته تا زمانی که قطعات خاص یا با فرمت بزرگ نباشند. پیشنهاد میکنم این مطلب را نیز از دست ندهید :

چرا موکت یکی از بهترین کفپوش ها برای منزل و اداره است

کفپوش های سنگ طبیعی
مشاهده در اندازه کامل

تنوع: اگرچه صدها، اگر نگوییم هزاران نوع سنگ در جهان وجود دارد، آنچه وجود دارد همان چیزی است که وجود دارد، یعنی در طول سال ها سنگ های جدید ظاهر نمی شوند. این جنبه نسبتاً محدودی از سنگ است و اگر خودمان را به استفاده از سنگ محلی و عدم صادرات آن از کشورهای دیگر محدود کنیم، بسیار بیشتر است. اگر می خواهید در مورد انواع سنگ و به طور خاص در مورد سنگ مرمر بیشتر بدانید، می توانید پست بعدی ما را بخوانید:

انواع سنگ مرمر
عملکرد: کفپوش‌های سنگ طبیعی بسیار شبیه به کف‌پوش‌های سنگی عمل می‌کنند، مقاوم هستند، در برابر رطوبت مقاومت می‌کنند، به خوبی با کف‌های درخشان کار می‌کنند و می‌توانند تا آخر عمر برای ما دوام بیاورند. اما، بر خلاف ظروف سنگی، روکش های سنگی به فضای بیشتری نیاز دارند، زیرا ضخامت آن فقط از 2 تا 4 سانتی متر است. مزیت بزرگ این متریال و دلیل علاقه بسیاری از افراد به داشتن کف سنگ طبیعی، طبیعت دیدنی آن است، هر سنگ منحصر به فرد است و بنابراین، هر کفپوش سنگی نیز منحصر به فرد است.

مشاهده در اندازه کامل
Arrevol_کف سنگ طبیعی (1).jpg
مشاهده در اندازه کامل

نصب: باز هم سنگ شبیه ظروف سنگی است و برای نصب کفپوش سنگ طبیعی می‌توانیم از چسب استفاده کنیم یا آن را با ملات ثابت کنیم. اگر در مورد ظروف سنگی قبلاً اظهار داشتیم که این تأسیسات به طور قابل توجهی پیچیده تر از آنچه به نظر می رسد هستند، با سنگ طبیعی این امر حتی قابل توجه تر می شود. نصب سنگ ها می تواند بسیار پر زحمت باشد، از وزن زیاد هر قطعه (مثلاً یک سنگ مرمر با ضخامت 2 سانتی متر حدود 50-60 کیلوگرم بر متر مربع است) تا مراقبت هایی که باید در مورد هر قطعه به کار گرفته شود تا شکافته نشود. یا گوشه های آسیب دیده دقتی که در نصب این متریال باید انجام شود از آنجایی که نامحدود نیست حداکثر است.

منبع : arrevol.com

بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : موکت,موکت طوسی,قیمت موکت,کفپوش,خرید کفپوش,پارکت لمینت, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 13:46

انتخاب یک موکت داخلی آسان نیست، زیرا چندین معیار باید در نظر گرفته شود: بودجه شما، مکانی که در آن نصب می شود، جنس آن یا رنگی که به بهترین شکل ممکن می آید. و انتخاب رنگ مناسب یک کار تخصصی موکت است، به خصوص که یک انتخاب بد می تواند دکوراسیون شما را خراب کند.

برای انتخاب رنگ مناسب، باید چندین سوال از خود بپرسید:

رنگ های غالب مبلمان، دیوارها و پارچه ها کدامند؟
کف جایی که موکت گذاشته می شود چیست؟
موکت چه تاثیری باید در فضای داخلی من بدهد؟
اتاق چقدر روشن است؟
Tapis André Viau برای پاسخ دادن به این سؤالات عادت کرده است. امروز قصد داریم در مور اینکه چگونه موکت کثیف را تمیز کنیم صحبت کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

رنگ ها چه تاثیری بر ما دارند؟
قبل از انتخاب رنگ برای پرفروش ترین موکت منطقه خود، مهم است که درک خود را از آنها درک کنید، زیرا رنگ ها فضای یک فضا را تغییر می دهند و بر همه ما تأثیر می گذارند.

بطور کلی:

رنگ های روشن فضاها را به صورت بصری روشن و بزرگ می کنند.
رنگ های تیره گرم ترند و فضا را صمیمی تر و راحت تر می کنند.
رنگ ها نیز با احساسات ما بازی می کنند. قبل از انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی خود، باید هدف خود را بدانیم:

اگر بخواهیم تمرکز کنیم و کار کنیم، می توانیم رنگ های گرم و پرانرژی را انتخاب کنیم.
اگر به دنبال آرامش و آرامش هستید، مثلاً در اتاق خواب، رنگ گرمی مانند آبی را انتخاب خواهید کرد.
در نهایت، رنگ موکت شما باید با بقیه هماهنگ یا متضاد باشد:

اگر آنها را هماهنگ کنید، نتیجه هماهنگ تر و آرام تر خواهد بود.
اگر با تن های مختلف تضاد داشته باشد، فضاهای پویاتری به دست خواهید آورد.

تشک های دیوار به دیوار ما را کشف کنید
نحوه انتخاب رنگ مناسب و روش های مختلف ترکیب آنها
بیایید ببینیم بسته به اینکه رنگ‌ها چه رنگ‌هایی هستند چه احساسی به ما می‌دهند…

داغ: قرمز، صورتی، نارنجی و زرد.
سرد: سبز و آبی.
خنثی ها: خاکستری، بژ، سفید و سیاه.
 

چه زمانی یک موکت با رنگ گرم (قرمز، صورتی، نارنجی و زرد) را انتخاب کنیم؟
رنگ‌های گرم واضح‌ترین رنگ‌ها هستند: آنها "پر انرژی" و محرک در نظر گرفته می‌شوند. آنها با اعتماد به نفس، قدرت و اشتیاق همراه هستند.

قرمز، برای یک موکت خیره کننده
قرمز یک رنگ محرک است، اما همیشه باید در استفاده از آن متعادل باشد. مانند مشکی، قرمز نیز در صورت انتخاب رنگ نادرست می تواند تهاجمی باشد.

به همین دلیل است که وقتی می خواهید یک نقطه کانونی یا کنتراست در اتاق نشیمن، راهرو یا اتاق غذاخوری ایجاد کنید، موکت قرمز عالی است.

صورتی، برای موکت در رنگ های مد روز
در حالی که موکت های صورتی هنوز در اتاق خواب ها و حمام ها محبوب هستند، صورتی کم رنگ به طور فزاینده ای در اتاق نشیمن محبوب است. صورتی بسیار زنانه و گرم است، اما مراقب باشید سایه‌ای خیلی براق انتخاب نکنید.

اگر دکوراسیونی بیش از حد زنانه یا رمانتیک نمی خواهید، صورتی کم رنگ انتخابی عالی است. شما می توانید یک موکت صورتی با نقش های به وضوح قابل مشاهده انتخاب کنید.

نارنجی، رنگی که شادی می بخشد
نارنجی با شادی، اشتیاق، خلاقیت، جذابیت و اراده همراه است. این رنگی است که هیچ کس را بی تفاوت نمی گذارد: ما آن را دوست داریم یا از آن متنفریم.

باز هم، باید لحن را در نظر بگیرید: نارنجی مایل به قرمز بیشتر با میل، اشتیاق و لذت همراه است تا با شادی و شادی.

زرد، برای موکتی که می درخشد
زرد مانند همه رنگ های گرم با شادی و انرژی همراه است. رنگ زرد جای خود را در اتاق نشیمن دارد زیرا به اتاق انرژی می بخشد و در عین حال فضایی دلپذیر برای مهمانان شما دارد. استفاده از اجسام زرد نیز یکی از ترندهای دکوراسیون سال 2021 است.

تشک های دیوار به دیوار ما را کشف کنید
چه زمانی باید موکتی را با رنگ‌های غیرفعال (سبز، آبی یا بنفش) انتخاب کرد؟
رنگ های سرد با آرامش، راحتی، درون نگری و آرامش همراه هستند. آنها نسبت به رنگ های گرم کمتر به چشم می آیند، به تمرکز کمک می کنند و اثر آرامش بخشی دارند.

سبز، برای موکتی که آرامش و طراوت را به ارمغان می آورد
رنگ سبز امکان ایجاد فضاهای تازه و مدرن را فراهم می کند.

سبز رنگ طبیعت است و با هماهنگی و امنیت همراه است. ما معمولا در اتاق هایی که رنگ سبز وجود دارد احساس خوبی داریم.

سایه های مختلف سبز معانی کاملا متفاوتی دارند:

سبز آبی حس محافظت را ارائه می دهد،
سبز تیره با جاه طلبی، حسادت و طمع همراه است.
سبز زیتونی نماد آرامش درونی است،
سبز مایل به زرد می تواند تا حدودی ناسالم باشد.
یکی از ترندهای سال، دادن جنبه «طبیعی» به دکوراسیون داخلی آن است. اگر می‌خواهید از این نوع دکوراسیون استفاده کنید، می‌توانید چند گیاه در اتاقی که موکت های پرزکوتاه خود را در آن قرار می‌دهید اضافه کنید.

محبوب ترین قالیچه ها: به سادگی بی انتها و همه کاره است. آبی اغلب با هوش، وفاداری، اعتماد، دریا و آسمان مرتبط است. آرامش، آرامش و آرامش را تداعی می کند.

موکت‌های آبی در اتاق‌هایی که رنگ‌های سفید، زرد، خاکستری یا سایر سایه‌های آبی غالب هستند، ترکیب بسیار خوبی دارند. آنها برای تزئین حمام، اتاق خواب و اتاق نشیمن عالی هستند. و از آنجایی که آنها آرامش و استرس را کاهش می دهند، موکت های آبی می توانند در ادارات و اماکن تجاری نیز مفید باشند.

در مورد اتاق نشیمن، می توانید رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید، برای مثال اگر دیوارها دارای رنگ های خنثی هستند، یک موکت آبی "عمیق" را انتخاب کنید.

اگر به دنبال فضایی مجلل هستید، موکت آبی نیمه شب چاره کار است. این سایه ترکیبی زیبا از مالیخولیا و آرامش است. یک جایگزین نزدیک، انتخاب رنگ بنفش تیره است که رنگ آن اغلب با کیفیت و تجمل همراه است.

چه زمانی باید موکتی را در رنگ های خنثی (خاکستری، سفید، بژ و مشکی) انتخاب کرد؟
رنگ های خنثی برای متعادل کردن فضاهایی که خیلی گرم یا خیلی سرد هستند عالی هستند. تزیین اتاق با رنگ های خنثی انتخاب خوبی است، موکت هایی با رنگ های خنثی جزو پرفروش ترین ها هستند.

خطر انتخاب یک موکت با رنگ خنثی، خسته کننده کردن دکوراسیون است. یک راه حل برای جلوگیری از این امر، خرید یک موکت با شخصیت، به عنوان مثال با تراش یا نقش های نامنظم است.

قهوه ای، برای دکوراسیون سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل
یک موکت قهوه ای ضخیم به راحتی لکه ها را پنهان می کند. این یک انتخاب همه منظوره است: به خوبی با آبی، سبز، بژ، سایر سایه های قهوه ای و حتی زرد، 2 رنگ عالی برای دکوراسیون سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل هماهنگ می شود.

سفید، برای تزئین خالص
موکت‌های سفید مترادف با خلوص، کاملاً در فضاهای رنگ روشن یا تک رنگ یا در محیط‌های جنگلی قرار می‌گیرند.

موکت سفید جلوه تمیزی به شما می دهد، اما مراقب روی دیگر سکه باشید: موکت های سفید بدیهی است که کثیف ترین هستند.

اگر این رنگ را انتخاب کردید، مقاله ما را با عنوان "نحوه نگهداری و تمیز کردن موکت" ببینید تا سال ها درخشندگی آن را حفظ کنید. یا به فروشگاه ما در چگونه موکت مناسب انتخاب کنیم مراجعه کنید تا از مشاوره ما استفاده کنید.

خاکستری، برای دکوراسیون مدرن
بر خلاف سفید، خاکستری به راحتی تمیز می شود و یک موکت خاکستری به خوبی لکه های خود را پنهان می کند. موکت های خاکستری در دکوراسیون سبک نوردیک یا مینیمالیستی بسیار خوب هستند. همچنین با دیوارهای آجری و کف‌های بتنی کاملاً ترکیب می‌شود.

به طور خلاصه، خاکستری نیز مانند سایر رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. و اگر قصد دارید فضای داخلی خود را با موکت پله ای تزئین کنید، خاکستری می تواند بهترین متحد شما باشد.

موکت های پله ای ما را کشف کنید
مشکی، برای دکوراسیونی با گرایش مینیمالیستی
اخیرا، حمام، آشپزخانه و اتاق نشیمن با لوازم جانبی سیاه رنگ پر شده است. موکت‌های مشکی برای پنهان کردن انواع لکه‌ها عالی هستند، اگرچه گرد و غبار نیز گاهی بیشتر قابل مشاهده است.

قبل از انتخاب موکت مشکی، باید نوری را که وارد اتاق می شود در نظر بگیرید. باید نور طبیعی کافی داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است کمی تاریک باشد. یک ترفند برای روشن کردن این رنگ، ترکیب آن با گیاهان و گل ها است.


به کمک یک کارشناس موکت نیاز دارید؟
در اینجا نکاتی برای محبوب ترین رنگ های موکت آورده شده است، اما موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که می توانند خانه شما را زیبا کنند. ما می توانیم با کمک به شما در انتخاب موکت مناسب با توجه به سلیقه، بودجه و معیارهای مختلف ذکر شده در این مقاله به شما کمک کنیم.

منبع : https://www.tapisandreviau.com/comment-choisir-couleur-tapis/

بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : موکت,بهترین موکت,نظافت موکت, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 326 تاريخ : چهارشنبه 13 بهمن 1400 ساعت: 17:36

امروزدخترم رابردم دندانپزشکی .یکی ازهمکاران قدیمی به اسم خانم شریفی رادیدم خوشحال شدم ،راستش برای من فرقی نمی کنه که خاطره خوب ازهمکارام داشته باشم یانه وقتی بعدازمدتهااونهارامی بینم خوشحال میشم،بعدرف بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...ادامه مطلب
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : موکت,خرید موکت,قیمت موکت,موکت تافتینگ,بهترین موکت, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت: 18:27

اگر هرگز وارد اتاق تاتامی یا خانه سنتی ژاپنی شده باشید ، متوجه یک ورقه ظریف چمن بافته می شوید که اتاق نشیمن ، آشپزخانه و در نهایت اتاق خواب را در بر گرفته است. سبک بودن قدم شما توسط تاتامی نرم و علفی بافته شده تأمین می شود و حتی از رایحه ای خاکی تنفس می کند که حواس شما را به وجد می آورد.

در زیر یک راهنمای کوتاه در مورد کاربردهای تاتامی ، نحوه انتخاب تشک تاتامی و لیستی از بهترین تشک های تاتامی برای خرید اینترنتی و بدون بانک زدن ارائه می دهیم.
موارد استفاده برای تشک تاتامی
موارد استفاده از تشک تاتامی

کفپوش حصیر تاتامی طراحی زیبا و زیبایی را برای تزئین خانه شما به نمایش می گذارد. مواد تاتامی ظاهری کاملاً طبیعی و تازه در فضای زندگی شما ایجاد می کنند و حتی مناسب تشک یا فوتون هستند. تشک های تاتامی طبیعتاً انعطاف پذیر هستند ، یعنی شما می توانید از آنها به عنوان کف اصلی خانه خود (اتاق تاتامی) یا حتی به عنوان یک تشک تشک استفاده کنید.

کاربردهای جایگزین برای قیمت کفپوش طرح پارکت اتاق یوگا ، تشک خواب ، تشک آشپزخانه ، آتلیه هنرهای رزمی و حتی یک فضای بازی راحت برای کودکان.

تاریخچه کوتاه روی تشک تاتامی
کف پوش حصیر تاتامی ژاپنی

تاریخچه حصیرهای تاتامی را در نظر بگیرید - که به طور سنتی بافته شده اند و از قرن ها قبل در خانه های ژاپن به عنوان یک ماده اصلی شناخته شده اند. از آن زمان دکوراسیون مدرن خانه این طرح کفپوش را بصورت اصولی و اصولی دوباره وارد می کند. آنها به دلیل طبیعت سازگار با محیط زیست و مواد قابل تجزیه زیست شناخته شده اند ، آنها جایگزینی مناسب برای انواع کف سنتی هستند.

قرن ها پیش ، حصیرهای تاتامی به عنوان یک لوکس خانگی به عنوان کف پوش در خانه در نظر گرفته می شدند. از تاتامی به صراحت برای اشراف و اشراف بلندپایه صندلی استفاده می شد.

حصیر تاتامی نوعی ماده کفپوش است که در اتاق های سنتی به سبک ژاپنی و به طور معمول اتاق های تاتامی استفاده می شود. حصیرهای تاتامی پس از ورود به خانه های مردم عادی ، در هر اتاق به سبک ژاپنی به یک کالای خانگی رایج تبدیل شدند و نمادی برای خانه بودند.

تشک های تاتامی چگونه ایجاد می شوند
تشک تاتامی درست کنید
ساخت حصیر تاتامی با استفاده از روش های سنتی
روش ساخت حصیر تاتامی شامل استفاده از کاه برنج برای تشکیل هسته ، چمن عجله بافته شده به عنوان پوشش اطراف هسته و گاهی تخته های تراشه چوب یا کف پلی استایرن به عنوان پایه است. تشک های تاتامی در اندازه های استاندارد با طول همیشه دو برابر عرض ساخته می شوند.

موارد استفاده معمول از تشک تاتامی
از حصیرهای تاتامی بیشتر به عنوان نوعی کفپوش در خانه ها و مسافرخانه ها استفاده می شود - سنتی که از دوره ادو (1603–1868) در ژاپن وجود داشته است.

Ryokans ، مسافرخانه سنتی ژاپنی که به مسافرانی که در جاده ها و بزرگراه ها سفر می کنند ، خدمات ارائه می دهد ، دارای اتاق هایی با حصیر تاتامی است که به یک ورودی کوچک منتهی می شود که در آن مهمانان می توانند کفش های خود را قبل از پا گذاشتن به کف تاتامی در آورند.

اتاقهای میهمانان در یک ریوکان با روشهای سنتی ژاپنی طراحی شده اند: کف تاتامی ، درهای کشویی ، ایوان یا بالکن ، و فوتونی که به عنوان ملافه پهن شده است. الگوی تاتامی ، با احترام به دلیل نحوه ساخت حصیر ، دارای یک طرح بافته شده مشخص است. در حالی که بافت یک تشک تاتامی روی سطح کمی سخت احساس می شود اما یک بار روی آن فشار داده می شود ، بالشت تشک نرم و لطیف است.

خوابیدن روی تاتامی
کفپوش حصیر تاتامی ژاپنی

از تشک تاتامی معمولاً برای خوابیدن روی زمین استفاده می شود. خوابیدن روی حصیرهای تاتامی یک روش معمول در خانه های سنتی ژاپن است و بسیاری از مردم به راحتی کف کف تاتامی را می خوابند زیرا راحتی و بالشتک کافی را فراهم می کنند. فواید خوابیدن روی زمین حیرت انگیز است ، زیرا روشی سالم برای استراحت به پشت و روشی طبیعی برای خواب آرام است.

فضای غذاخوری و اتاق خواب با کفپوش تاتامی پوشانده شده است تا راحتی غذاخوری ، نوشیدن چای و خواب را فراهم کند. از آنجا که حصیرهای تاتامی به طور طبیعی از مواد ارگانیک ساخته می شوند و با احتیاط ساخته می شوند ، نوع مناسب کفپوش هستند که راحتی مطلوب برای خواب و فعالیت های روزمره را فراهم می کنند.

یک تخت تاتامی درست کنید
اتاق خواب مدرن ژاپنی

تخت های سبک ژاپنی به دلیل سبک حداقل ، روکش های نازک و اندازه سبک ، در حال تبدیل شدن به گزینه ای محبوب برای تخت های سبک غربی هستند.

تخت تاتامی ژاپنی که به عنوان تخت کف فوتون نیز شناخته می شود ، سطح سفت و سخت تری را ایجاد می کند اما با چند پتو می توان آن را لایه لایه کرد. یک مزیت اساسی خوابیدن روی تشک تاتامی با شیکی بوتون این است که سطح محکمی برای پشت شما فراهم می کند. خوابیدن روی یک سطح سفت عنوان شده است که یک درمان بالقوه برای کاهش کمر درد و تنظیم مجدد وضعیت طبیعی بدن شما است.

چیدمان محبوب تختخواب ژاپنی به این صورت است: حصیرهای تاتامی در پایین ، یک پد کف نازک به عنوان یک لایه اضافی و یک فوتون ژاپنی (شیکیبوتون) قرار دارند. یک بالش محکم مانند بالش تاتامی را می توانید با این ست جفت کنید تا تنظیم کامل تختخواب ژاپنی کامل شود.

تخت های تاتامی ، که به عنوان تختخواب سکوهای ژاپنی نیز شناخته می شوند ، ترکیبی از یک قاب تختخواب چوبی کم ارتفاع است که به صورت لایه لایه با حصیرهای تاتامی ساخته شده و روی آنها یک تشک فوتون ژاپنی قرار دارد.

خانه و آشپزخانه
حصیر تاتامی ژاپنی به عنوان حصیر ناهار خوری

از کیفیت خاصی در بافت ارگانیک و ظاهر طبیعی کف تاتامی برخوردار است.

تشک هایی که آنها را به مکانی مناسب برای هر خانه تبدیل می کند.

در خانه های مدرن ، کفپوش حصیر تاتامی و کفپوش طرح تاتامی روند رایج در خانه هایی است که طراحی خانه مینیمال را ترجیح می دهند یا مفهوم طراحی داخلی ژاپنی را در پیش می گیرند.

حصیر کف تاتامی ممکن است از خانه شما برای اهداف مختلفی غیر از پوشش کف یا حصیر خواب تاتامی استفاده شود. از حصیرهای تاتامی می توان به عنوان حصیر کف اتاق ناهارخوری ، کفپوش آشپزخانه و حمام و یا به عنوان دکوراسیون اصلی در اتاق نشیمن استفاده کرد.

چگونه یک تشک تاتامی انتخاب کنیم
وقتی به دنبال خرید تشک تاتامی به صورت آنلاین هستید ، به دنبال حصیرهای تاتامی معتبر و سنتی باشید که در اندازه های مختلف ارائه می شوند و تحت دستورالعمل های ایمن پردازش و ساخته می شوند.

بسیاری از خرده فروشان حصیرهای تاتامی با اندازه بزرگ را که برای پوشش کف استفاده می شود با قیمت مناسب ارائه می دهند. اگر به دنبال یک حصیر تاتامی با اندازه کوچکتر برای خانه خود هستید ، حصیرهای تاتامی ارزان را می توان یافت. بسیاری از خانه های مدرن از حصیرهای تاتامی ارزان قیمت استفاده می کنند که زیبایی سنتی حصیرهای تاتامی سنتی را به عنوان حصیر کف ، تشک خواب و تخت حصیر تاتامی فراهم می کنند.

در زیر بررسی حصیرهای تاتامی مدرن ارائه شده است که حصیرهای تاتامی را در اندازه هایی مانند تاشو (برای مراقبه ، یوگا ، تشک رومیزی) و اندازه های بزرگتر که برای پوشاندن یک اتاق خواب با کف حصیر تاتامی ارائه می شود ، ارائه می دهد.

بهترین تشک های تاتامی را از کجا بخریم آنلاین
تزئین خانه با حصیر تاتامی یک روش طبیعی برای معرفی ظاهری تازه به خانه شماست. تاتامی اغلب در اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می شود. در اینجا لیستی از حصیرهای تاتامی وجود دارد که دارای ارزیابی بالایی از نظر مشتری در بستر آنلاین مربوط به آن هستند.

تشک تاتامی سنتی ژاپنی IKEHIKO
تشک تاتامی ایکهیکو

شرح
IKEHIKO به عنوان شرکتی از ژاپن که از سال 1886 به عنوان یک فروشگاه کوچک شروع به کار کرد ، اکنون یک شرکت رشد یافته و تمام عیار است که حصیرهای تاتامی زیبا و سنتی را توزیع می کند. در اندازه 39 83 83 0.5 0.5 اینچ تهیه شده و از 100٪ علف عجله ای که از ژاپن رشد کرده ساخته شده است.

تشک های تاتامی ژاپنی IKEHIKO با حفظ احساس سنتی و مجلل یک تشک تاتامی اصیل ، راحتی و بی زحمت تاتامی را ارائه می دهند.

 از 100٪ Rush Grass استفاده می کند. (رشد یافته در ژاپن)
 اندازه: 39 83 83 0.5 0.5 اینچ. می تواند به صورت سه تا شود. (اندازه تاشو: 39 27 27.5 1.5 1.5 اینچ)
تشک سنتی ایگوسا تاتامی FULI JAPAN
حصیر تاتامی فولی
شرح
این تشک تاتامی Fuli Japan دارای یک تشک 100٪ ماده چمن عجله است که می تواند به صورت سه تا شود. اندازه تشک تاتامی 39 ″ x 83 اینچ است و حداکثر راحتی را فراهم می کند. در دو رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد.

این تشک تاتامی Fuli Japan دارای یک تشک 100٪ ماده چمن عجله است که می تواند به صورت سه تا شود. اندازه حصیر تاتامی 39 ″ x 83 است و حداکثر راحتی را فراهم می کند. ایده آل برای تخمگذار در تابستان به عنوان بهترین تشک یا فرش خنک کننده در یک روز گرم تابستان.

 عالی برای خوابیدن و خوابیدن
 به نظر می رسد به عنوان یک حصیر کف
اینجا پیداش کن

تشک تاتامی سنتی ژاپنی EMOOR
تشک تاتامی Emoor

شرح
این تشک تاتامی Emoor 100٪ چمن عجله ساخته شده و به عنوان یک حصیر کف یا یک تخت فوتون عالی است. با دوام و زیبا طراحی و ساخته شده است تا به عنوان یک فرش شرقی در کف و به عنوان یک تشک زیرین برای فوتون های سنتی ژاپن مورد استفاده قرار گیرد.

حصیر تاتامی سنتی EMOOR یک پلت فرم تاتامی علفی 100٪ عجیب و غریب ارائه می دهد که سنتی و منحصر به فرد است. یک حصیر کلاسیک برای اضافه کردن در هر اتاق خواب ، فضای غذاخوری و اتاق نشیمن.

 ایده آل برای قرار دادن زیر futon شما
 ساختاری خوش ساخت و محکم بافته شده
اینجا پیداش کن

انواع مختلف تشک ژاپنی
تشک تاتامی سنتی
حصیرهای تاتامی سنتی از چمن های راش ژاپنی و پر از کاه برنج ساخته می شوند. آنها فرآیند عقیم سازی را طی می کنند که برای صادرات به ایالات متحده آمریکا مورد نیاز است و این باعث می شود که استفاده از آنها ایمن باشد.

تخت حصیر تاتامی

آنها کفپوشهای کاملاً سبک ژاپنی هستند زیرا بستر محکم و راحتی برای راه رفتن و بستر نرم و دلپذیری برای خوابیدن فراهم می کنند. تشک تاتامی یک پایه طبیعی برای یک فوتون یا تشک ژاپنی است. الگوی طبیعی و رایحه چمن مانند تشک ها برای کف راهروها ، ورودی ها و به عنوان درهای درب عالی است.

ایده آل به عنوان یک مانع رطوبت ، تشک های کف مناسب برای مکان های غذاخوری ، اتاق های چای ، دوجو هنرهای رزمی ، فضاهای اداری و استودیوهای یوگا. با القای کیفیت الهام گرفته از ذن ، یک استودیوی یوگا یا یک مکان آرام را به خوبی تکمیل می کند.
در خانه های مدرن - آنها زیبا به نظر می رسند و از نظر ذاتی از نظر ذاتی دارای کیفیت مناسبی هستند و در اتاق خواب مانند کفپوش یا فرش ، فضای آشپزخانه و حمام و اتاق نشیمن عالی هستند.

منبع : https://thebedlyft.com/buy-best-tatami-mat/

بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : کفپوش,خرید کفپوش,قیمت کفپوش,کفپوش طرح پارکت, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 230 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 17:11

در اینجا 5 دلیل عالی برای نصب یک چمن مصنوعی در یک مهد کودک ، یک مهد کودک ، یک مینی کودک ، یک مرکز مهد کودک یا یک مرکز والدین و کودک آورده شده است:

ماموریت شما این است که فضایی را برای استراحت و فعالیت های حرکتی طراحی کنید که کودکان نوپای (از چند ماه تا 3 سال یا بیشتر) را در مهد کودک خود جای دهد و سوال در مورد انتخاب یک پوشش است که در عین حال ایمن باشد. ، بهداشتی ، عملی ، بودجه ای را منفجر نمی کند و به نگرانی های قانونی زیبایی پاسخ می دهد ...
این که آیا این یک مدرسه ، حیاط ، حیاط یا حتی فضایی است که در داخل محوطه واقع شده است ، چمن مصنوعی با چالش روبرو می شود و باعث می شود هر یک از بی میلی شما یکی یکی از بین برود.

چمن مصنوعی ، آیا برای مناطق بازی ایمن است؟
آیا واقعاً کوچولوها می توانند بدون هیچ خطری روی این چمن مصنوعی برای اتاق کودک بازی کنند؟ آره !

بدون خطر آسیب: بدون سوراخ ، برجستگی یا برجستگی های صاف که می تواند کودکان را خراشیده یا آنها را لگدمال کند. محل بازی مهد کودک شما با یک تشک قابل انعطاف پوشانده می شود که باعث تنظیم برجستگی ها و جذب شوک ها می شود. همچنین دارای پود بسیار محکم و مقاومت در برابر پارگی خارق العاده ای است.

بدون خطر آلرژی ، سایش یا واکنش به محصولات بهداشتی گیاهی: چمن مصنوعی یک سطح سالم و ضد آلرژی است که از مواد کنترل شده با استانداردهای دقیق تشکیل شده است. بعلاوه ، او برای زیبا و سبز ماندن به کود و آفت کش احتیاج ندارد. كودكان در معرض باقیمانده مواد شیمیایی نیستند.

بدون خطر آلودگی ، دیگر گودال ، و بدون شل شدن: چمن مصنوعی یک پوشش نفوذ پذیر است که به سرعت خشک می شود. دیگر هیچ انتظار بی پایان برای خاموش شدن بعد از باران ... جلسات خسته کننده دیگر برای پوشیدن لباس های خشک برای کودکانی که به خانه خیس یا گل آلود به خانه می آیند ... و دیگر کارهای خانه برای تمیز کردن خاکی که همه پای کوچک به آنجا آورده است خانه. داخل ...

یک چمن مصنوعی یک راه حل مناسب برای یک منطقه بازی است. این یک فرش تمیز و دنج است ، به طور مداوم در دسترس و استقبال از سقوط بالشتک ها ، تشویق اولین قدم ها و دعوت به کارهای قدیمی. حتی نوزادان می توانند از یک چمن مصنوعی مخمل خواب دار در یک فضای کاملاً امن که فقط برای آنها ایجاد شده لذت ببرند.

آیا این پوششی است که به نگرانی مداوم برای بهداشت در مهد کودک پاسخ می دهد؟
آیا تمیز کردن خاک از چمن مصنوعی آسان خواهد بود؟
آره ! وقتی در یک مهد کودک کار می کنید ، بلافاصله به حوادث کوچکی از دوره مشترک فکر می کنید: پوسته پوسته شدن ، مدفوع ضعیف کنترل شده ، نارسایی مجدد ، استفراغ ... مشکلی نیست! روی چمن مصنوعی ، یک جت دنبال می شود ، احتمالاً با یک اسپری موضعی ضد عفونی کننده مناسب و حادثه خیلی سریع بسته می شود!

آیا چمن مصنوعی نیاز به نگهداری زیادی دارد؟
نه چمن مصنوعی تقریباً به تعمیر و نگهداری احتیاج ندارد. برای مرتب سازی و تمیز کردن الیاف بسته بندی شده فقط نیاز به تمیزکاری کارچر دارد که فضای بازی تمام انعطاف پذیری ، راحتی و زیبایی خود را حفظ کند.

چگونه و با چه نرخ می توانید یک چمن تقلبی را ضد عفونی و ضد عفونی کنید؟
شما می توانید به راحتی ، به طور منظم و در هر زمان چمن مصنوعی خود را با پاشیدن مواد ضد عفونی کننده مناسب در سطح آن ضد عفونی کنید که هیچ خطری برای بزرگسالان ، کودکان یا حتی نوزادان ندارد.

چمن مصنوعی برای یک مهد کودک ، انتخاب راحتی؟
چمن مصنوعی فضایی را افزایش می دهد که کودکان می توانند در تمام طول سال از آن لذت ببرند
به محض راه اندازی ، چمن مصنوعی آماده است تا بازی های کودکان نوپا را در هر زمان از روز ، در طول سال ، مطابق با مقررات مربوط به مناطق بازی ، در کل سطح خود جای دهد. این یک پوشش متخلخل است که به شما باران می ریزد و به سرعت خشک می شود ، که از شرایط آب و هوایی نمی ترسد ، در برابر ترافیک شدید پا مقاومت می کند ... با چمن مصنوعی ، فضایی را ایجاد می کنید که به طور مداوم در دسترس و قابل دسترسی است.

نگهداری روزانه از پوشش چمن مصنوعی آسان است
یک چمن مصنوعی فقط به یک مداخله در سال (کارچینگ و مسواک زدن) نیاز دارد تا مانند روز اول همیشه عالی ، همیشه سبز به نظر برسد.
نگهداری از آن صرفاً برای پاک کردن آلودگی های گاه به گاه هنگام رفتن است (نگاه کنید به "تمیز کردن یک چمن مصنوعی") و هر از گاهی برگهای مرده را برداشت کنید.

خانه بازی کودکان در چمن مصنوعی زمین بازی در یک مهد کودک با چمن مصنوعی بازی های کودکان در چمن مصنوعی و زمین بازی مصنوعی قرار داده شده است

آیا این یک راه حل زیباشناختی و راحت است؟
یک دکوراسیون جدید دلپذیر برای چشم و لمس
چمن مصنوعی امروز هیچ ارتباطی با فرش سبز دلخراش ندارد.

از زمان های قدیم لمس انعطاف پذیر و کیفیت ارائه بصری آن همه پیشرفت هایی است که به آن اجازه داده است در همه زمینه های فضای سبز مورد تحسین قرار گیرد. با بازی با مواد و بافت ، فضاهای زیبا ، شاد و بازیگوش جدیدی ایجاد می کند.

یک تزئین سبز در تمام طول سال ، برای مدت زمان طولانی ، هر میزان قرار گرفتن در معرض و محیط
چمن مصنوعی برای باغچه انواع خاک و همه مکان ها مناسب است. سبک تر از دال یا کاشی ، انعطاف پذیر ، قابل برش ، نفوذپذیر ، مقاوم ... می داند که چگونه با همه اشکال ، با تمام خطوط سازگار است. تراس ، بالکن ، باغ ، پاسیو ، حیاط ، حیاط ، ایوان ، می توان آن را در هر جایی نصب کرد ... همه کاره بودن فوق العاده آن امکان بهینه سازی هر فضایی را با ایجاد مکان های هماهنگ برای استراحت و بازی امکان پذیر می کند.

آیا این یک انتخاب مناسب اقتصادی است؟
چمن مصنوعی چه مدت دوام دارد؟
حداقل 20 سال! نه آب و هوا ، نه اشعه ماورا بنفش ، و نه زیر پا گذاشتن شدید ، باعث خراب شدن آن نمی شوند. پوشش چمن مصنوعی ، اگر به درستی انتخاب شود ، به درستی چیده شود و از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، فوق العاده قوی و بادوام است. تا بیست سال آینده همه خصوصیات خود را حفظ خواهد کرد.

پس اندازهایی که منجر به بازگشت سریع سرمایه می شود
نصب چمن مصنوعی در یک مهد کودک یک سرمایه گذاری طولانی مدت است ، یک گزینه مناسب برای سنگفرش ، قیر یا چمن طبیعی.

طول عمر که تعجب شما را متوقف نخواهد کرد
بدون مراقبت ، توجه خاصی
بدون آبیاری
عدم وجود تعمیر و نگهداری مجازی
محصولات خاص یا ابزار خاصی وجود ندارد
این یک انتخاب عاقلانه ، پایدار و مرتبط است که در نهایت ، به 20 سال استفاده روزانه همیشه بهینه کاهش می یابد ، بسیار مقرون به صرفه است! اگر می خواهید بیشتر بدانید ، مقاله کامل ما را در مورد قیمت واقعی چمن مصنوعی بررسی کنید!

نتیجه گیری ، آیا باید یک چمن تقلبی در یک مهد کودک نصب شود؟
ویژگی های چمن مصنوعی امروزه به طراحان ، دکوراتورها و معماران اجازه می دهد تا خلاقیت خود را برای تصور و ایجاد فضاهایی پایدار ، جذاب ، تحریک کننده ، استفاده آسان ، بهداشتی و دلپذیر آزاد کنند ... همه این مزایا در ایجاد یک پوشش ایده آل ، کاملاً متناسب با نیازهای جوامعی است که از آسیب پذیرترین جمعیت استقبال می کنند: کودکان نوپا از 0 تا 3 سال.

منبع : https://www.azurio-gazon.fr/creche-aire-de-jeux/

بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : چمن مصنوعی,خرید چمن مصنوعی,چمن مصنوعی زمین فوتبال,قیمت چمن مصنوعی,چمن مصنوعی باغچه, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 355 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 15:06

کفپوش برای اتاق کودکان - این طبقه ویژه است. در این منطقه ، کودکان زمان زیادی را سپری می کنند. بسیار مهم است که این قسمت از اتاق تا حد ممکن ایمن باشد. در این مقاله ما تمام شرایط لازم برای گفتار را مشخص می کنیم و همزمان به گزینه های بهینه که برای طرح مهد کودک مناسب هستند می رویم.

الزامات پوشش
سلامتی ، ایمنی قیمت کفپوش رولی اتاق کودک - بالاتر از همه. در اتاق بازی آنها بیشترین وقت را می گذرانند. توجه جداگانه توصیه می شود به اختصاص زمین.
علمچیتь ربنکا یاد می گیرد با زنانه
Научите детей учиться! بازی رایگان و رایگان برای والدین از Advance.
ADVANCE-CLUB.RU
16 + РЕКЛАМА

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+

Выгодная доставка цветов در مسکو
Доставим цветы по Москве быстро и недорого. Удобная оплата. Отличный выбор!
PROSTOROZA.RU
والدین باید یک م presسسه پیش دبستانی را انتخاب کنند و نیازهای اساسی چنین جزئیاتی را بدانند:

مواد باید گرما را حفظ کنند. دانش آموزان زمان زیادی را برای بازی صرف خواهند کرد. مهم است که آنها راحتی را احساس کنند.
اهمیت زیادی دارد این یک طراحی سطح خارجی دارد. این نه تنها باید عملکرد عملی داشته باشد ، بلکه مانند کودکان نیز باید انجام شود.
مکان های بازی در فضای باز باید عملی باشد. فقط از مواد کیفی استفاده می شود. حتی پس از تمیز کردن زیاد ، باید منظره جذابی داشته باشد ، زیرا کودکان می خواهند زمان بیشتری را در این اتاق بگذرانند.
از آنجایی که کودکان پیش دبستانی زمان زیادی را برای بازی صرف می کنند ، بنابراین شما باید ماده ای را انتخاب کنید که برای مدت طولانی دوام داشته باشد ، آسیب های مختلف مکانیکی را منتقل کنید.
کف باید نه تنها برای کودکان ، بلکه کارکنان مهد کودک نیز باشد که نظافت را انجام می دهند. بسیار مهم است که سطح از تمیز کردن خشک و مرطوب خارج شود.

چیزهایی که درباره سوپراستار پاپ دعا لیپا نمی دانستید
زغال اخته

شخصیت افسانه ای زن Cosplay
زغال اخته
انواع پوشش غیر قابل جابجایی در کف

آپارتمان با بستن در 76 سالگی
هتل ها و استراحتگاه های غیرпревзойденное خدمات. Взнос 70٪ при сдаче. Частный пляж.
آدرس- RESIDENCES- JUMEIRAH.AE

Помогите спасти жизнь Мелании
داژ مِلِنьکاя کمک میتونه بتونه بولьشیم عجдоد باشه! Мелания очень нуждается в ней!
GIVE.RACHASHEILEV-FUND.ORG
Социальная реклама
امروزه مطالب زیادی وجود دارد که می تواند در موسسات کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

طبق SANPIN 2.4.1.3049-13 ، شما می توانید از منابعی استفاده کنید که گرما را حفظ می کنند. آنها می توانند تحت تمیز کردن ، مواد شوینده پردازش شوند.

ما انواع اصلی کفپوش مناسب برای مهد کودک را برای گزینه غیرقابل جابجایی اتاقهای بازی لیست کرده و مزایای آنها را مشخص می کنیم:

در واقع از فرش استفاده کنید هر متر از اتاق امن خواهد بود. پایه منسوجات در هنگام بازیهای متحرک باعث نرم شدن سقوط می شود. تشک عملی است ، اجازه نمی دهد گرد و غبار در داخل پراکنده شود. به راحتی با استفاده از جاروبرقی معمولی مونتاژ می شود.

یک راه حل عالی کف چوب پنبه خواهد بود. مزیت اصلی مربوط به مزایای سلامتی کودکان است. پس از نصب آن ، تأثیر مثبتی بر روی سیستم اسکلتی عضلانی Toddler خواهد داشت. در حین حرکت ، اثر "تخلیه" برای مفاصل ایجاد می شود.
توصیه شده توسط
بزرگ
بزرگ

RAID: LEGENDS سایه
بازی بسیار واقع گرایانه برای مردان!
بیشتر بدانید

استفاده از کاشی های نرم "مد" شده است. این کفپوش برای اتاق بازی کودکان در یک پیش دبستانی - یک لذت گران قیمت است ، اما مواد ارزش آن را دارند. یک منبع خاص استفاده می شود - کاشی اوا. این ایمن ، سازگار با محیط زیست است ، بو ندارد ، به طور ایده آل آن را برای کفپوش سرو کنید. منحصر به فرد بودن این گزینه - مانند یک پازل به نظر می رسد. همچنین جمع آوری شده - با کمک قلاب. سطح آن روشن ، رنگارنگ است ، که بسیار مورد توجه کودکان قرار می گیرد.

Помогите спасти жизнь Мелании
داژ مِلِنьکاя کمک میتونه بتونه بولьشیم عجдоد باشه! Мелания очень нуждается в ней!
GIVE.RACHASHEILEV-FUND.ORG
Социальная реклама

بازی به صورت رایگان آنلاین
بیش از 4000 بازی موجود در Yandex.Games. بدون نصب یا بارگیری!
YANDEX.COM
18+

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+

تشک های متحرک برای باغ ها
در طول گیم پلی ، مربیان اغلب از تشک استفاده می کنند. آنها فوق العاده کاربردی ، زیباشناختی هستند. مزایای آنها - شما می توانید هر زمان روی زمین بنشینید و نگران سلامتی خود نباشید ، بچه ها.

این مواد اغلب مورد استفاده قرار می گیرند:

تشک ماساژ - در هر پیش دبستانی قابل استفاده است. با کمک آنها ، می توانید بدن را مدیریت کنید ، کمبود احساس لمسی را پر کنید ، هماهنگی حرکات دانشجویی را ایجاد کنید. علاوه بر مزیت ، وجود چنین حصیری باعث جذابیت و جذابیت بیشتر بازی می شود.


از تشک های ارتوپدی به طور فعال در باغ های جبرانی استفاده می شود. اینها شبیه سازهایی هستند که به شما امکان می دهند با یک کوله پشتی ، مشکلات دیگر کنار بیایید. چنین سطوحی با اثر درمانی دارای ساختار تسکین دهنده هستند. وظیفه آنها ماساژ دادن عمیق پاها است.
در هنگام تعمیر خانه یا آپارتمان ، مناسب ترین کفپوش برای منزل چیست هر خانواده ای که در آن در حال حاضر کودک وجود دارد یا تنها برنامه ریزی برای جبران مجدد برنامه ریزی شده است ، مطمئناً ویژگی های تعمیر در اتاق محل زندگی کودکان را نشان می دهد. و این تعجب آور نیست ، زیرا ، بر خلاف سایر مکان ها ، این اتاق است که به مکانی برای کودک تبدیل خواهد شد ، جایی که او در مورد جهان یاد خواهد گرفت ، هر پدر و مادری می خواهد کودک را با راحتی و گرما احاطه کند ، ایمنی و راحتی عاطفی را تضمین کند .

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+
مدت زمان طولانی برای سازماندهی تعمیر مهد کودک ، این اغلب طراحی می شود که اتاق می تواند با خاک و سن کودک یا چند کودک مطابقت داشته باشد ، شرایط هماهنگی برای رشد و سلامت روانشناختی ایجاد کند.

RAID: LEGENDS سایه
بازی واقع گرایانه برای مردان!
بیشتر بدانید

اما انتخاب مواد تکمیل شده در چنین مکان هایی از اهمیت کمتری برخوردار نیست. به هر حال ، کودکان فقط در این اتاق زندگی نمی کنند و به میزان رشد لمسی خود ، ترجیح می دهند با همه چیز در اطراف آنها تعامل داشته باشند ، بنابراین آنها دوست دارند همه چیز را لمس کنند ، به افراد ضربه بزنند ، آنها را گاز بگیرند یا لیس بزنند ، بخزند و بپرند. روی همه سطوح و از آنجا که برای اتمام مواد چیدمان اتاق کودکان یک بررسی واقعی از انعطاف پذیری و ایمنی است.

در مقاله ما ، سعی خواهیم کرد در مورد آنچه می توان در اتاق کودکان استفاده کرد تا انجام تعمیر را برای شما آسان کند صحبت کنیم.

الزامات اساسی برای مواد
قبل از انتخاب ، و حتی خرید بیشتر مواد برای اتاق کودکان ، لازم است وظایفی که چنین پوشش هایی انجام می شود و نیازهای ویژه برای آنها تعیین شود. از جمله ویژگی ها و وظایف اصلی:
چیزهایی که درباره سوپراستار پاپ دعا لیپا نمی دانستید
زغال اخته

9 شخصیت افسانه ای زن Cosplay
زغال اخته
بوم شناسی
نیروی مکانیکی
از رطوبت نمی ترسد
مقاومت در برابر سایش
ایمنی کودک
تمیز کردن آسان
دوام
توانایی تعمیر و تعویض

علمچیتь ربنکا یاد می گیرد با زنانه
Научите детей учиться! بازی رایگان و رایگان برای والدین از Advance.
ADVANCE-CLUB.RU
16 + РЕКЛАМА

رپیتور بعد از اسپانوسومو از 5.5 €
قالب آنلاین: ودوبنو و فضا. کودک بزرگ و سرگرم کننده. !
TUTORONLINE.RU

سرور VPS ارزان!
از 2.2 دلار در ماه! مکان های زیادی ترافیک بی اندازه پشتیبانی 24/7 سریع KVM و SSD سریع!
PROFITSERVER.NET
با توجه به سازگاری با محیط زیست ، ترکیب مواد باید برای ساکن "کنجکاو" کاملاً بی خطر باشد ، او نباید هیچ ماده ای را به ویژه سمی تشخیص دهد. بنابراین ، برای اتمام اتاق خواب برای یک کودک ، بهتر است مواد طبیعی را انتخاب کنید.

یک کودک در بازی ممکن است تلاش کند که به سطح مواد آسیب برساند (برجستگی ها ، گزش ها ، خراش ها). بنابراین ، باید اطمینان حاصل شود که محصولات انتخاب شده در برابر این اثرات مقاوم هستند. علاوه بر این ، مواد نباید از رطوبت بترسند ، البته لازم نیست مانند محصول حمام یا آشپزخانه ، اما نباید به کوچکترین شکل تغییر شکل داده شود. وارد آب شوید.

به خصوص در انتخاب پوشش کف ، هنگامی که کودکان دوست دارند به طور فعال روی زمین حرکت کنند ، مهم است ، زیرا بیشترین فضای بازی و حرکات است.

البته ایمنی مهم است. به عنوان مثال ، افتادن به زمین در اتاق کودکان نباید برابر افتادن آسفالت باشد ، به طوری که چنین موادی نسبتاً نرم ، لغزنده و بدون برآمدگی و مفاصل خطرناک نیستند.

پوشش کف باید آماده شود تا کودک بتواند به راحتی آنها را مخلوط کند. بنابراین ،

مراقبت از اینگونه مواد باید تا حد ممکن ساده باشد تا هرگونه آلودگی بدون مشکل و بدون عواقب ظاهری مواد از بین برود.

دوام سرویس مهم است ، زیرا تعمیر در اتاق کودکان ، هم برای ساکنین آن و هم برای والدینش ناراحت کننده است ، بنابراین ارزش انتخاب سطح را دارد به گونه ای که حداقل برای دوره ای که شما خدمت می کنید دوباره منتظر هستم

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+
طول عمر مواد را فقط می توان در مناطق آسیب دیده جایگزین کرد ، یعنی اگر یک عنصر طراحی آسیب دیده باشد ، نیازی به تعویض پایان نیست ، به عنوان مثال ، کل از زمین ، و انجام محلی محلی کافی است . یک قطعه کوچک از مواد را تعمیر و جایگزین کنید.

در این لیست از الزامات تکمیل مواد برای اتاق کودکان خسته نشده است ، زیرا شما می توانید از ویژگی های بیشتر نحوه کار این اتاق مطلع شوید ، اما ما معیارهای اصلی را نشان داده ایم.

کفپوش
در انتخاب پوشش های کف ، ترجیح دادن مواد طبیعی است ، زیرا کودکان دوست دارند زمان زیادی را برای بازی در زمین صرف کنند. محصولات ایمن مواد آلی قادر به گرم و کاملا بی ضرر بودن است.

- انتخاب کلاسیک برای اتاق کودکان ، زیرا این مواد کاملاً از چوب جامد تشکیل شده است ، بنابراین سازگار با محیط زیست و ایمن است. علاوه بر این ، ماتریس یکی از با دوام ترین ها محسوب می شود ، زیرا حتی با آسیب کم نیز می تواند چندین بار تکرار شود و برای دوازده سال متوقف نمی شود. مراقبت از چنین کف حداقل ساعتهای مرطوب است. علاوه بر میز عظیم ، می توانید فرش نیز قرار دهید. در چنین موادی به عنوان یک درخت کامل ، میکروارگانیسم های مضر و کپک درمان نمی شوند. اما هنوز ، این پوشش دارای هزینه کاهش وزن سنگینی است ، زیرا شافت جامد یکی از گران ترین سطوح است و علاوه بر این ، می توان یک ماتریس را فقط روی یک سطح صاف ایده آل که دقیقاً برای قرار دادن چنین تخته ای آماده شده است ، قرار داد.

مقدار پایین تر است ، اما این ماده ویژگی های بهتر را ذخیره می کند گزینه قبلی. از این گذشته ، این همچنین یک سطح طبیعی کاملاً طبیعی است که سالهای زیادی در خدمت شما و فرزندتان خواهد بود. در عین حال ، ممکن است در ایمنی و سازگاری با محیط زیست چنین روکش خارجی شک نکنید. ظاهر اما به راحتی حتی در "طراحی افسانه" کودکان نیز جای می گیرد.

رپیتور بعد از اسپانوسومو از 5.5 €
قالب آنلاین: ودوبنو و فضا. کودک بزرگ و سرگرم کننده. !
TUTORONLINE.RU
РЕКЛАМА

سرور VPS ارزان!
از 2.2 دلار در ماه! مکان های زیادی ترافیک بی اندازه پشتیبانی 24/7 سریع KVM و SSD سریع!
PROFITSERVER.NET
Хостелы در میرامار ، سان هوان
برونیروйته هوستلی در میرامار ، سان هویان. Выгодные цены без комиссий.
ПОДРОБНЕЕ
BOOKING.COM
- گزینه ارزان و گزینه دیگری برای دو گزینه فوق. این پوشش که البته با مقاومت و دوام درمان می شود ، از پارکت و تخته سیاه پایین تر است ، اما هنوز هم برای اتاق کودکان بسیار کاربردی و ایمن است. ورقه ورقه به خوبی با سیستم "طبقه های گرم" ترکیب شده است ، بنابراین با انتخاب این گزینه می توانید حتی در زمستان های سخت نیز گرما را برای کودک فراهم کنید.

- یک گزینه خوب این برای اتاق کودکان است ، زیرا شاخه دارای ویژگی های ارتوپدی منحصر به فرد است ، بنابراین اولین قدم های کودک و راه رفتن با پای برهنه برای این طبقه بسیار مفید خواهد بود. دوشاخه کاملاً نرم است ، بنابراین خیلی راحت روی آن بیفتید یا بنشینید. چنین پوششی عایق حرارتی خوبی در نظر گرفته می شود ، بنابراین کف ، حتی بدون گرمایش ویژه ، همیشه در حالت دما راحت خواهد ماند. علاوه بر این ، بسیار کاربردی و قابل اعتماد است. نظافت نیز کار سختی نیست. اشکال آزاد سازی شفاف خاک متفاوت است: می تواند هسته مشبک کامل باشد و می تواند به صورت رول یا صفحات خرده اکسترود شود. راحتی صفحات و تخته های لوله این است که می توان مکان ها را تعویض یا تغییر داد ، که به افزایش عمر سطح کمک می کند.

اما برای کف اتاق کودکان ، نه تنها می توان از مواد طبیعی استفاده کرد ، زیرا راحتی عملی و عملی وجود دارد ، و مهمتر از همه - یک ایمن ، یک جایگزین. ما در مورد کفپوش وینیل ، گونه های خانگی صحبت می کنیم آنچه برای اتاق کودکان مناسب است. آوریل

منبع: assz

 

بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : کفپوش,خرید کفپوش,بهترین کفپوش مهد کودک,قیمت کفپوش,کفپوش اتاق کودک, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 2 تير 1400 ساعت: 16:07

چگونه موکت یا موکت را انتخاب می کنید؟
چه سراغ ساده یا چاپی بروید ، چه با توده کم و چه با توده زیاد ، اساسی یا رنگارنگ: هنگام انتخاب موکت یا موکت (موکت سفارشی) ، نکات مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را در نظر بگیرید. موکت به معنای واقعی و به صورت تصویری گرما را در فضای داخلی شما فراهم می کند. یک موکت عملی است ، فضای اضافی را ایجاد می کند و برای ساختن کل از قطعات جداگانه در یک فضای زندگی مناسب است. انتخاب موکت یا موکت کاملا یک چالش است.

در زیر ما به سوالات متداول در مورد موکت های پرز بلند پاسخ می دهیم. در انتخاب موکت یا موکت نکات مفیدی خواهید یافت ، ما نحوه نگهداری موکت و قالیچه را به شما توضیح خواهیم داد و در مورد مواد و سبک های مختلف بیشتر می آموزید.

موکت برای هر فضای زندگی
موکت در هر فضای زندگی ، از اتاق خواب تا اتاق نشیمن زیباست. موکت کاملاً بازگشت کرده و دلیل خوبی دارد. شخصیت گرم ، نرم و چالش برانگیز موکت احساسی لوکس و دنج را به شما القا می کند. بسته به مواد و رنگ ، موکت شما می تواند نقش مکمل براق یا نقش اصلی را در فضای زندگی داشته باشد. انتخاب های شما تا حد زیادی به سبک زندگی و سلیقه شما بستگی دارد ، اما همچنین باید امکانات ، اندازه و شکل فضای زندگی خود را نیز در نظر بگیرید.
چگونه موکت انتخاب می کنید؟
اگر می خواهید موکت سفارشی را برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب یا اتاق کودک خود انتخاب کنید ، باید نکاتی را در نظر بگیرید. نکات اصلی عبارتند از: سبک ، مواد و اندازه. اما عملکرد موکت نیز در هنگام انتخاب یک فکر خوب تعیین کننده است. آیا می خواهید از سرماخوردگی جلوگیری کنید ، آیا سطح نرمی را می خواهید که کودکان بتوانند روی آن بازی کنند یا می خواهید بیانیه دهید؟ دلایل زیادی وجود دارد که موکت به فضای داخلی شما اضافه می کند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که خرید موکت اتاق خواب خیلی بزرگ نیست ، اما مطمئناً خیلی هم کوچک نیست. شما به سرعت اندازه یک موکت را اشتباه می فهمید ، بنابراین توصیه می کنیم که همیشه موکت را در خانه اندازه بگیرید. برای تعیین اندازه دلخواه موکت می توانید از روزنامه ها استفاده کنید. همیشه در زندگی واقعی به یک موکت نگاه کنید ، از یک عکس در اینترنت ، رنگ آن بسیار متفاوت به نظر می رسد. آیا تشخیص موکت با اندازه مناسب دشوار است؟ تعدادی اندازه استاندارد وجود دارد: 170 240 240 سانتی متر ، 200 × 300 سانتی متر و 250 × 350 سانتی متر.


موکت های جدید در رنگ های مرسوم ، مد روز
با همکاری یک آرایشگر ، شش کیفیت جدید در رنگ های مرسوم ، که در آن ارتفاع شمع بین 4.0 تا 11.0 میلی متر است و ارتفاع کل از 6.0 تا 14.0 میلی متر متغیر است ، ایجاد شده است. علاوه بر رنگ های ملایم و خنثی مانند صورتی قدیمی ، تاپ ، بژ و سفید کرم ، پالت رنگ از سایه های قابل توجهی شامل فیروزه ای ، نارنجی پاستلی و آبی روشن تشکیل شده است.

با جدیدترین روند زندگی ، کیفیت های جدید شامل یک کیفیت پلی استر لوکس ، یک بوک زیبا و یک نوع بافته شده است. به عنوان یک مزیت اضافی ، همه کیفیت ها برای پله ها مناسب هستند. به عنوان مثال ، می توانید با گذاشتن موکت در طبقات بالا و پایین ، در خانه یکپارچگی ایجاد کنید.
بهترین مواد موکت
موکت های نخی ، موکتی و پشمی همه از مواد طبیعی ساخته شده اند. علاوه بر این ، شما موکت های مصنوعی ، از جمله سایر موارد ، از پلی آمید دارید. موکتهای پشمی و مصنوعی محبوب ترین ها هستند. یک عیب موکت پشمی این است که می تواند شروع به کرک زدن کند ، به خصوص در ابتدا. آیا به پشم حساسیت دارید یا فقط آن را دوست ندارید؟ شما همیشه یک گزینه عالی در مجموعه موکت و گلیم Ambiant خواهید یافت.

آیا می دانید وقتی می خواهید آب و هوای داخلی سالم تری ایجاد کنید موکت به طرز شگفت آوری کار می کند؟ با جاروبرقی به موقع و خوب ، آب و هوای داخلی سالم تری نسبت به ورقه ورقه ایجاد می شود. به نظر می رسد موکت راه حل مناسبی در برابر گرد و غبار خانه است ، زیرا گرد و غبار بهتر از هوا فیلتر می شود و در موکت گیر می کند. آیا میخواهید بیشتر بدانید؟ از یک دکوراتور منزل در منطقه خود مشاوره حرفه ای بگیرید.

مزایای موکت SDN
مجموعه موکت Ambiant ما شامل موکتهای مختلف SDN است. موکت Solution Dyed Nylon (SDN) به جای اینکه فقط در قسمت بیرونی نخ باشد ، با نخ مخصوص رنگ تولید می شود که از طریق آن رنگ می شود. در نتیجه ، موکت های SDN نه تنها بسیار رنگ پذیر هستند ، بلکه در برابر UV و کلر نیز مقاوم هستند. از آنجا که رنگ پر جنب و جوش در الیاف موکت وجود دارد ، موکت SDN همچنین با مقاومت در برابر لکه های بالا مشخص می شود. بنابراین این موکت به راحتی تمیز می شود و بسیار مناسب برای نگهداری است. یک انتخاب عملی برای هر مکان در خانه.

چگونه موکت را نگهداری کنم؟
نگهداری مناسب عمر طولانی تری را برای موکت شما تضمین می کند. همیشه موکت خود را با یک نازل صاف وکیوم کنید و حداقل هفته ای یک بار این کار را انجام دهید. موکت تازه نصب شده در ابتدا الیاف سست خود را از دست می دهد و بنابراین کمی کرکی به نظر می رسد. هرچه این شمع بیشتر باشد ، احتمال شل شدن الیاف و پرز بیشتر است. آیا شما سست بوده اید 

کرک روی موکت شما؟ هرگز آن را از موکت بیرون نکشید ، ممکن است به موکت آسیب برسانید.

لکه ای روی موکت دارید؟ سپس بلافاصله لکه را با استفاده از یک پارچه تمیز از بیرون به مرکز پاک کنید ، در صورت لزوم از آب گرم استفاده کنید. هرگز مالش ندهید! مالش فقط باعث بزرگتر شدن لکه می شود. سپس پارچه ای خاموش (چای) را روی لکه قرار دهید ، تا پارچه بتواند لکه را بیشتر جذب کند. با پاک کننده موکت Co-pro آخرین ذرات آلودگی را از بین ببرید.
موکتی برای هر سبک زندگی
امروزه برای هر سبک زندگی موکت مطابق وجود دارد. آیا به دنبال موکتی هستید که توجه زیادی را به خود جلب نکند ، اما گرما را به فضای داخلی شما اضافه کند؟ پس یک موکت اساسی به سادگی بهترین انتخاب برای شماست. یک موکت آرام در یک رنگ خنثی با هر سبک زندگی متناسب است. اگر دوست دارید از آخرین روند زندگی الهام بگیرید ، نگاهی به vtwonen ما توسط موکت های Ambiant بیندازید.

آیا می خواهید سبک خود را با جدیدترین روند زندگی تطبیق دهید و آیا می خواهید بدانید کدام طبقه مناسب فضای داخلی شما است؟ برای الهام گرفتن بیشتر ما را در فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

منبع : https://ambiant.nl/inspiratie/blog/Trends/hoe-kies-je-een-tapijt/

 

بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران...
ما را در سایت بهترین موارد برای دکوراسیون داخلی ایران دنبال می کنید

برچسب : موکت,خرید موکت,بهترین موکت,انواع موکت پرزبلند,قیمت موکت, نویسنده : بهرام منفرد flooringiran بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 14:05